• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Counterstrike GO Crashes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, bedankt. Ik ga hiermee aan de slag en laat weten hoe het is gegaan.
 
Je kan overwegen om een dualboot te maken met Windows 10 LTSB en dan LTSB als game Windows te gebruiken.
 
Ik heb net een 50tal minuutjes probleemloos kunnen spelen.
Nadat ik m'n videokaart nogmaals heb laten drivers updaten, denk dat daar eerste keer iets fout is gelopen.
Hopelijk is het probleem hiermee opgelost.

Bedankt voor het meedenken!!
 
Het lijkt dus de goede kant op te gaan.
Maar we wachten het wel even af, hopelijk was het een driver probleem.
Geen dank!
 
Nou ik was dus te voorbarig, het probleem blijft zich voordoen.

Ik heb ook eens geprobeerd op 2 andere servers en daar crashed het nog veel sneller, na 10min.
 
Ik heb je al eerder geadviseerd om te gaan gamen met Windows 10 LTSB (dualboot).
Enerzijds is de LongTerm ondersteunde versie gebaseerd op Windows 10 1607, dus Steam en games zullen daarin goed draaien.
Doordat de LTSB versie een uitgeklede Windows 10 versie is, zullen door ontbrekende services de games daarvan profiteren en hogere framerates halen dan in een gewone Windows 10 versie die steeds meer richting cloudverbindingen gaat met bijbehorende processen.

https://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-windows-10-enterprise

Download de versie in de Engelse taal na installatie kan je doormiddel van een Nederlands taalpakket de boel vernederlandsen - indien je dat nodig vind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan