• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CPU koeler ~ 20 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Citizan

Bekend gezicht
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
141
Waarderingsscore
0
Hoi NCF,

Vanwege het feit dat ik mijn computer ga overclocken, ben ik van plan een CPU koeler te kopen voor ongeveer 20 euro.

Nu hoor ik graag of het echt de moeite waard is om voor 20 euro een koeler te kopen, zal dat veel verschil maken qua temperatuur?

Mijn CPU: AMD II x4 620 (~ 2,6GHz)
Moederbord: Gigabyte MA77OT UD3P
En eventueel videokaart: ATI HD4890 1GB

Als ik er een beter koeler door kan krijgen ben ik wel bereid 5/10 euro meer te betalen

mvgr,
Thomas v.S.

EDIT: Antec threehundred case (2 fans)
 
Ik zeg 2 woorden en 1 cijfer:

Scythe Mugen 2
 
Die heb ik inderdaad ook veel gehoord ;) al ligt hij toch wel boven de 20 euro :O

Ook ben ik deze tegengekomen, redelijk goede luchtverplaatsing en weinig dB (16)

Thermaltake Blue Orb II

T925-2148-main.jpg
 
Oud ding, die Orb, binnen je budget zou ik de Cooler Master Hyper TX3 aanraden, prima keus. Voor jouw doeleinden ook voldoende toereikend. Mugen 2 is dan wellicht wel beter, maar ook duurder en niet nodig (denk ik).
 
Heel erg bedankt! Gelukkig ben ik niet overgehaald door hoe de blue orb eruit ziet (blauwe led staat mooi in mijn kast) en heb ik eerst hier gepost!

Binnenkort de cooler master hyper tx3 kopen en misschien nog wat blauwe ledjes apart ;) (foto's volgens wss nog wel :))
 
verleden tijd weballey;)
De scythe katana 3 wordt eruit geslagen door de Hyper Tx 3;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan