• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

cpu wordt erg heet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Finlay

Gevestigd lid
Lid geworden
7 nov 2016
Berichten
275
Waarderingsscore
0
hallo beste leden,
ik was de cinebench cpu test aan het doen toen werd mijn cpu volgens speccy 206 graden, was dit echt zo of was speccy in de war. lijk mij dat ie dan allang in de thermische beveiliging had gegaan
 
206 graden is onmogelijk, of het moet al fahrenheit zijn (96C). En dan nog is het erg heet. Draait de fan nog goed en wordt de heatsink warm?
 
Ik heb de test net nog even voorzichtig opnieuw gedaan maar toen bleef ie onder de 50 graden dus ik denk dat speccy de weg kwijt was, het was geen farenheit want hij zakte daarna terug naar 18 graden en als het farenheit was zou die dan bevroren zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk in de bios voor de juiste temps bij de hardwaremonitor, Speccy heeft dan niet de juiste parameters voor die tempsensors.

Of probeer CPU-z b.v.
 
Of coretemp, of realtemp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan