• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Crossfire ? 4890 & 4850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Citizan

Bekend gezicht
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
141
Waarderingsscore
0
Hoi

Is deze optie mogelijk? HD4890 met crossfire aansluiten op een HD4850 en worden de prestaties dan ook beter?

(heb de 4850 hier nu niks liggen doen, verkopen werkt wss niet dus ga ik dit eens proberen!)

mvgr,
 
Eigenlijk een beetje zonden, de hd 4890 klokt zich dan namelijk terug naar een hd 4850 zonde van je snelheid dus, het zal wel sneller zijn en als verkopen geen optie is kan je het proberen idd of je een hogere framerates krijgt (waarschijnlijk wel).

Betere optie is natuurlijk verkopen, en dat geld in een hd 4890 stoppen;)
 
oke bedankt ;) eigenlijk verpruts ik dan wat prestaties van de 4890.. kom er btw net achter dat mijn moederbord maar 1 slot heeft -_-"

Verkopen dus >.<

damn baal nu echt dat ik geen beter MOBO heb gekocht :(
 
Je hebt wel 2 PCI-e sloten nodig ja, anders werkt het niet.
 
oke bedankt ;) eigenlijk verpruts ik dan wat prestaties van de 4890.. kom er btw net achter dat mijn moederbord maar 1 slot heeft -_-"

Verkopen dus >.<

damn baal nu echt dat ik geen beter MOBO heb gekocht :(

Dat gaat idd niet echt werken, in ieder geval succes met de verkoop;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan