• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Custom resolution LG43UH610v

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mefra

Vaak hier
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
563
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,

Ik heb hier een oude 43" LG TV (native resolution is 3840x2160) staan die ik wil gebruik voor Assetto Corsa. Bij voorkeur op 3840x1080 resolutie, maar ik krijg het niet voor elkaar om die resolutie te selecteren. Verschillende dingen geprobeerd:

1. Via Windows in list all modes; de beste modus daar is 3840*1620, maar ik wil dus een lagere verticale resolutie.

2. CRU; custom resolution ingevuld en restart via de CRU en reboot van PC. Display pakt de custom resolution niet en gaat terug naar 3840x2160.

3. AMD Radeon; custom resolution tab geeft een error dat de resolutie niet compatible is. Nou heb ik alleen de resolutie aangepast en niet de refresh rate, timing e.d.. Mocht ik daar iets aan moeten passen dan hoor ik het graag.

Iemand nog suggesties? Alvast bedankt.
 
Ik kan in de Radeon Software linksonder bij nieuw elke resolutie ingeven die ik wil tot de toegestane max. resoluties, dat wil niet?

Welke driver versie gebruik je en staan de auto driver update van Windows wel uit?
 
Zit nu op 21.4.1, maar ben aan het updaten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan