• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

.dat File Opener

Status
Niet open voor verdere reacties.

FWetsteijn

Gewaardeerd
Lid geworden
1 mei 2004
Waarderingsscore
0
Hi,
pas geleden mocht ik de systeembeheerder bij ons op school met wat klusjes helpen, alleen kon hij in 1 bestand niet komen, dat bestand is een .DAT file,
die staat in C:Documents and SettingsDefault User
Het bestand heet: NTUSER.DAT

wie weet er waar ik zon opener kan downen, of vinden?

groetjes

Frankwetsteyn

uhm wat wil je doen dan met dat bestand????

windows gebruikt dat geloof ik voor je inloggegevens. (corrigeer me als ik het verkeerd heb.)

Maarre volgens mij kan je verder ook niets met dat bestand.

En anders misschien wel in kladblok.

Naah de systeembeheerder bij ons op school wou er ff in kijken, ik d8 dat ie iets met de gebruikers wou doen ja, maar in kladblok krijg je allemaal cijfers etc etc...

denk niet dat dit bestaat .
is een .dat file niet gewoon een gecodeerd bestand dat door een bepaalde toepassing wordt gebruikt?
allemaal anders gecodeerd?

windows gebruikt dat geloof ik voor je inloggegevens. (corrigeer me als ik het verkeerd heb.)

is niet waar, inlog gegevens staan in de SAM ;)

ntuser.dat staan de instellingen van je windows.. welk buroblad achtergrond je heb, enz..

Je kan deze niet bijwerken ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan