• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Data naar de andere partie

Status
Niet open voor verdere reacties.

marx

Nieuw lid
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Forumleden,
Ik heb XP en op mijn schijf zijn 2 partities geinstalleerd (reeds bij aankoop) C van ca 22 GB en H van ca 44 GB. Mijn programma's nemen tamelijk veel ruimte in zodat op C niet veel ruimte meer is. Ik wil graag mijn data zoals dokumenten (eigenlijk foto's) veel overzichten op H wegzetten. Hoe kan ik het zo maken dat automatisch mijn data op de H partitie komen met uiteraard naast Mijn documenten een onderverdeling op de verschillende onderwerpen
Bij voorbaat dank voor het advies, groet, MarX
 
Maak op H eerst een nieuwe map aan genaamd > Mijn documenten.

Je gaat naar Start en dan klik met rechts in het Startmenu op Mijn documenten en kies je Eigenschappen.

In het venster Eigenschappen van Mijn documenten vind je een knop, om de map te verplaatsen. In het selekteervenster ga je naar H en selekteer je de nieuw aangemaakte map Mijn documenten.

Vervolgens ga je akkoord met alle meldingen van Windows, daarna worden al je documenten verplaatst naar de H-partitie, die vanaf dat moment de standaard lokatie is geworden voor jouw documenten!

Overigens, het is een betrekkelijk kleine HD in jouw computer.
Als je er een grotere HD bijzet, kan je daar al je documenten op kwijt en is het ook mogelijk de XP partitie te vergroten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan