• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

DAVI Account / factuur 2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter m-snel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

m-snel

Gast
Hallo,

Heeft iemand de updates/patches voor deze twee paketten voor mij (bij Davilex kun je ze niet meer krijgen omdat ze het niet meer ondersteunen).

Alvast bedankt,
Menno

Ook ik ben op zoek naar een update van Davi-Account 2000, mijn versie is de 8.0.0-versie van 9/9/98.
Kennelijk heb ik in het verleden een update genstalleerd, in ieder geval krijg ik nu de melding (nadat het programma opnieuw genstalleerd is) dat het bestand aangemaakt is met een nieuwere versie dan de genstalleerde. Ik kan er dus geen kant mee uit.
Mocht je een update ontvangen of anderszins genformeerd worden, dan graag bericht.
Dank voor je moeite.

Fred Menkveld

Ik heb de patches die divi account upgrade naar versie 8.1.1

Stuur een lege cd met retourenvelop naar

Mod:
Adres is verwijderd, aangezien deze persoon geen lid meer is.

en ik regel het voor jou

RD

Help help! Heb ook een nieuwe install gedaan van Davi Factuur 2000 en ben ook de update naar 8.1.1 kwijt.
Kan iemand mij helpen?

Groeten, Roel
email: roelATparkhofPUNTcom

m-snel zei:
Hallo,

Heeft iemand de updates/patches voor deze twee paketten voor mij (bij Davilex kun je ze niet meer krijgen omdat ze het niet meer ondersteunen).

Alvast bedankt,
Menno

Misschien ka ik je helpen ik heb een update voor davilex factuur 2000
ik hoor het wel

HELP!!!! DAVI Account / factuur 2000

Hoi allemaal,
Ik heb een probleem met davi-factuur 2000 en ben me dus rot aan het zoeken om ergens op internet hulp te zoeken. Davilex ondersteunt het niet meer (niet vreemd want het is echt stok-oude software.
Nu zie ik hier toch nog mensen die met het programma werken en ik dacht... ik probeer 't gewoon.
Ik heb nl een clean-up programma gebruikt (alle sporen gelijk weer gewist... anders had ik een restore kunnen doen) en ben mijn facturen vanaf juni vorig jaar kwijt. het programma maakt zelf af en toe automatische backups... Heb jij enig idee hoe ik die terug kan zetten?
Alvast heel erg bedankt! Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!
Groetjes,
Janneke

R.H._van_Dijk zei:
Ik heb de patches die divi account upgrade naar versie 8.1.1

Stuur een lege cd met retourenvelop naar

en ik regel het voor jou

RD
Mag ik ook een lege CD sturen???
Kees Kaijer - Alkmaar (cwkas8ATchelloPUNTnl)

Hallo Kegelaar en :welkom: op Softcity

De post van deze R.H. van Dijk is uit 2003.
Vrees dat je van deze persoon geen antwoord meer gaat krijgen..
En of het adres nog klopt is nog een tweede vraag.

Misschien beter dat iemand van het mod/adminteam het adres weghaald :)

Thnx, Rainaldo. Ik heb het idd maar even weggehaald. Deze persoon is ook geen lid meer, dus het zal denk ik moeilijk worden om contact te krijgen.

@kegelaar
Ik heb je e-mail adres even onherkenbaar gemaakt voor bots. Anders heb je binnenkort je mailbox vol met spam staan.

Ik ben in het bezit van de update 8.0.3 vanuit 8.0, 8.0.1 en 8.0.2.
Zelf heb ik het probleem dat de einde jaarverwerking "plotseling" niet meer werkt. vermoedelijk heeft dit te maken met windows xp (mogelijke een conflicterende update).
Wie heeft ervaringen hiermee?

Henny1946,
Kan je mij de davi-account update sturen. Als ik de update installeer krijg en wil een nieuwe administratie maken of een bestaande openeb dan krijg ik gelijk een foutmelding. Vast bedankt.

ik gebruik davilex 2000 o.a. voor het boeken van de contributies die ik van leden ontvang. Ieder jaar klop ik weer dezelfde bedragen voor alle leden in. Iemand vertelde mij dat met enkele handelingen ik dezelfde bedragen voor alle leden kan invoeren. Weet iemnd hoe dat moet? Ik kan niets in de bijgeleverde boekjes vinden

Mag ik ook een lege CD sturen???
Kees Kaijer - Alkmaar (cwkas8ATchelloPUNTnl)

Ik heb wel belangstelling die update en patches voor davilex factuur 2000, wil je mij mailen a.u.b

B.V.D

E-mail adres h.g.legebekeAThomePUNTnl

Mag ik ook een lege cd sturen.

------------

mod-edit : Even je mailadres aangepast >< spambots ed. die sites afspeuren op mailadressen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit topic gaat op slot, zie ook eerdere mod-post. Het is een erg oud topic, sommige van de posters zijn ondertussen al lang niet meer actief hier, geen lid meer, ... het heeft dus weinig/geen zin om hier nog op te (blijven) reageren/topic weer op te halen. :busted:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan