• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Davilex Davi account 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diana Pleunis

Nieuw lid
Lid geworden
26 aug 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo Allemaal,

Ik zoek iemand in dit topic die mij zou kunnen helpen aan de originele CD van Davilex Davi account 2000. Ik heb jort38 benaderd via het forum van kassa, maar helaas lukt het me niet om het te realiseren. Jort heeft mij de bestanden gestuurd met We-transfer en een kennis heeft het op een CD gebrand, maar helaas het werkt niet. Windows XP blijft vragen om de originele CD ROM van Davilex. Ik hoop dat iemand bereid is om mij zijn origineel uit 2000 te verkopen of mij op een andere manier verder zou willen of kunnen helpen hiermee. Groetjes Diana
 
Hallo Diana,

Ik heb jou even een eigen topic gegeven, want dat is makkelijker.
Succes met jou speurtocht naar de cd :)
 
de Davilex Business Suite heb ik hier als iso deze zou vervolgens vanaf een usb stick of een cd kunnen geinstalleerd worden maar denk niet dat je deze in gedachte had aangezien jij het over de Davilex Davi account 2000 hebt ....
*wilde deze zelf ook in gebruik nemen op de W10 pro maar deze is niet meer te gebruiken op een W10 aangezien er een fout optreed tijdens de installatie betreffende de Microsoft SQL server ..deze dateert van het jaar 2000
 
Hoi Emi,

De 2000 versie kan inderdaad alleen op Windows XP of lager ook misschien zelfs want Jort had het ook over Windows 95. Ik heb in andere versies gewerkt mogelijk ook de business Suite maar die waren een stuk ingewikkelder mijns inziens. Hopelijk komen er nog meer reacties! Bedankt alvast voor je aanbod. 😃🍀

Groetjes Diana
 
je zou je ook kunnen richten tot een leverancier met de vraag of ze daar toevallig nog de installatie bestanden op een cd hebben staan van Davilex 2000 en dit door dat jij deze verloren ben ..

hier de gegevens van zo'n leverancier ..
De Molen25
3994 DAHouten
Postadres
Postbus419
3990 GEHouten
Telefoon
030 - 6391555

*aan de moderators indien dit niet toegelaten is verwijder dan deze gegevens ..deze zijn echter te vinden op het net .
 
Hartelijk dank voor deze tip! Ik ga er morgen direct achteraan. Ik had deze vraag al wel gesteld op Facebook bij het Davilex software bedrijf, maar mogelijk is dit inderdaad de oplossing 😃

Groetjes Diana
 
@Emi,

Ik heb er geen problemen mee, dat jij dit er neer hebt gezet.
 
Diana, ben je nog steeds zoekende naar de originele Davi-Account 2000. Heb ik nog wel.
 
De juiste weg is van de originele CD een ISO maken, die verstuur je, en die brandt je op een CD als ISO. Je hebt niks met losse bestanden te maken, er is dan maar één ISO van een paar honderd MB.
Wat je dan krijgt is een 1 op 1 kopie.

Je kan een ISO maken en weer branden met b.v. CDBurnerXP freeware.
 
Dat gaat niet werken, de meeste Davilex producten vereisen de originele CD/DVD, als je een kopie maakt zit je altijd vast aan een 'noCDcrack' (en daar gaan we het niet verder over hebben, als die al bestaat voor Davilex producten)
 
Neer ik heb het niet over cracks. Ik meen dat dit een oude CD is uit 2000 (?), hadden zij toen ook zo'n beveiliging ?
 
Hallo Len,

Ik zit met hetzelfde probleem want mijn boekhoud PC met XP en Davi Account 2000 is gecrasht en ik kan nergens mijn 2 installatie CD's meer vinden. De updates naar versie 8.03 heb ik nog wel maar doe daar niets mee zonder de CD's
Kun jij een kopie van beide CD's maken voor mij?

Graag reactie,

Met vriendelijke groet, Sookie
 
in 2000 waren beveiligde cd ongeveer standaard.
je moest die dan meestal in je systeem houden om er mee te kunnen werken.

Die beveiligingen zijn te kopiëren met clone software zoals clone-cd of alcohol 120%
niet elke brander ondersteund overigens de trucjes die nodig zijn om een beveiligde cd te branden
 
Dank voor de feedback broertje 125. Kopie-CD is verstuurd, we wachten het even af...
 
Door de leverancier?
Dan hebben ze echt een pluim verdiend dat is wel service 20 ruim 20 jaar na uitkomst.
 
Niets geen probleem met installeren ermee gehad, kon hem zo installeren en kan gelukkig weer verder met mijn boekhouding. :grinning:

Heb nu een Davi-Factuur versie 8.00 (die CD zat nog wel in het doosje) met een update naar 8.03 (die Davi-Factuur die ik nog nooit gebruikt heb want gebruik Excel voor mijn facturen)
En dus nu een Davi-Account versie 8.04 volledige versie van jou op CD

Had alleen nog een CD van Davi-Factuur 8.00 en een leeg doosje van Davi-Account 8.00

Verder heeft Davilex ooit toen een te downloaden update voor beide programma's uitgebracht om een geïnstalleerde versie (8.00, 8.01 of 8.02) te updaten naar versie 8.03, alleen kun je die updates alleen maar installeren op een volledig geïnstalleerde versie, die ik van Davi-Account dus niet meer had.

Len, jij nogmaals hartelijk dank voor de snelle service! :blush:
 
De pluim is dus in dit geval voor Len, want Davilex bestaat al niet meer en is toen overgenomen door Visma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan