• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

DCH of standaard geforce driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

artstudiog

pc-aholic
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
2.955
Waarderingsscore
258
Weet iemand het verschil tussen DCH- drivers en standaard-drivers bij het downloaden van de nieuwste drivers voor mijn Geforce 1070 kaart?
 
Heb ik gedaan, op de test pc de DCH-versie en op de werk pc de standard-versie (WHQL) maar ik zie echt geen verschil, buiten dan de vermelding van het type stuurprogramma (DCH en/of WHQL). Ik heb wel met Display Driver Uninstaller tool eerst (in veilige modus) de volledige drivers eraf. Ik had nl gelezen dat je vanuit de WHQL (of standard) versie niet kan updaten naar een DCH-versie. Andersom kan blijkbaar wel, bizar. Bovenstaand artikel in post #2 had ik ook al gevonden en gelezen. Blijkt dus inderdaad een nieuwe kronkel van Microsoft te zijn. Ach, ik zal 'm op de werkpc ook maar eens installeren en kijken hoe die loopt. Uiteraard eerst een image !!!
 
Ik had na de verse windows (W10) installatie op mijn nieuwe pc altijd problemen om eender welke originele Nvidia driver te installeren. Dit werd vorige maand (na 2 jaar) uiteindelijk opgelost met DDU en een nu probleemloze installatie van de Nvidia driver. Ik vermoed nu dat het hiervoor vermelde probleem ook meegespeeld heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan