• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

DDR1 2GB Module

Status
Niet open voor verdere reacties.

sidboy55555

Gevestigd lid
Lid geworden
27 sep 2014
Berichten
495
Waarderingsscore
0
Hoi, Heeft iemand toevallig een of meerdere DDR1 2GB RAM modules liggen die die weg wil doen? ik heb er in totaal 4 nodig.
alvast bedankt.
 
zo heb ik er hier denk ik 3 liggen kunnen er ook meer zijn moet dit eens nakijken ...
maar aangezien ik zelf van Belgisch Limburg ben dienen deze wellicht toegestuurd te worden en de kosten +verzend kosten komen bijgevolg te uwe lasten ...liefst in vooruitbetaling ...men heeft me eerder al liggen gehad .

--- Update ---

sorry bij nazien zag ik dat deze van 2gb al weg zijn ... deze die hier nog liggen zijn 4x 512Mb en 2x 256Mb
 
daar heb ik jammer genoeg niks aan.. ik hoop dat er nog iemand anders is met ddr1 ram.
 
Heb hier al een paar keer besteld voor oude pc waar het niet veel mag kosten, steeds perfecte levering,moet er wel een 14 dagen op wachten.
https://nl.aliexpress.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan