• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

De gebruikersnaam of het wachtwoord is ongeldig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prius

Nieuw lid
Lid geworden
8 mrt 2013
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ik veronderstel dat een virus iets mispeuterd heeft want ik krijg elke dat opnieuw "De gebruikersnaam of het wachtwoord is ongeldig" terwijl het wel degelijk juist is. Hoe geraak ik wel op m'n PC: gelukkig heb ik er een programma opstaan om er vanop afstand in te loggen. Gewoon even naar de andere PC, inloggen en dan neemt ie het wachtwoord vreemd genoeg wel aan. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
 
Nope, een systeemherstel via veilige modus als admin of via dat progje wel mogelijk?
 
Yep, alles is mogelijk: eens ik voorbij het wachtwoord ben kan ik gewoon alles terug op m'n PC doen. Doet voor de rest alles naar behoren. Euh: systeemherstel is dat teruggaan naar een herstelpunt of is dat nog iets anders? :-s
 
Neen geen @ in m'n wachtwoord.
 
Het lijkt er op dat het toetsenbord omschakelt naar een andere indeling bij het inloggen. Als je alleen cijfers en letters in je wachtwoord hebt, levert dat geen problemen op. Heb je echter aparte tekens in je wachtwoord, die in de verschillende toetsenbordindelingen op andere plaatsen staan, dan ontstaat er dus een ander wachtwoord als je dit in denkt te tikken.

Aangezien je wel remote kunt aanmelden, ligt het probleem dus niet in het feit dat je wachtwoord niet geldig is.

Probeer eens het on screen keyboard te activeren (zie ook: linkje). Dan zie je wat je intikt.
 
Het lijkt er op dat het toetsenbord omschakelt naar een andere indeling bij het inloggen. Als je alleen cijfers en letters in je wachtwoord hebt, levert dat geen problemen op. Heb je echter aparte tekens in je wachtwoord, die in de verschillende toetsenbordindelingen op andere plaatsen staan, dan ontstaat er dus een ander wachtwoord als je dit in denkt te tikken.

Aangezien je wel remote kunt aanmelden, ligt het probleem dus niet in het feit dat je wachtwoord niet geldig is.

Probeer eens het on screen keyboard te activeren (zie ook: linkje). Dan zie je wat je intikt.

om te controleren of je toetsenbord indeling gewijzigd is probeer een apart teken bij de naam in te voeren. hierdoor kun je bekijken of de indeling van het toetsenbord correct is, zou dit niet correct zijn kun je hem d.m.v crtl+shift wijzigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan