• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

de grote windows 8.1 update komt onaangemeld aan kloppen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als je die patch installeert?
 
er werd vandaag een patch aangeboden via de windows update
deze is dus2.6Mb groot en zal dan waarschijnlijk een aanvulling zijn op de eerdere uitgegeven KB2919355
het installeren van deze update verliep zonder een probleem en was na 5 minuten gebeurd inclusief het opnieuw opstarten.

534f66ca0ef49-Ashampoo_Snap_2014.04.17_07h29m01s_001_.png


nu deze geinstalleerd is ben ik er op uit gekomen dat het eigenlijk om KB2959977 gaat en niet om KB2919355 zoals er word aangegeven !

534f6cde1cb79-Ashampoo_Snap_2014.04.17_07h50m07s_001_.png


dit is dus een patch dat het eerder probleem moet verhelpen ...lees meer hierover
 
Ik zie die patch nog niet verschijnen in Windows Update maar ik hou het in de gaten.
In ieder geval weer bedankt voor de tip.
Maar moet ik dan eerst de patch installeren dan dan de update die steeds mislukt (KB2919355 - 695 MB) ??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
in bericht 80 vermeld je het eerste deel gaat goed ...betreffende KB2919442 die je het eerst op je systeem dient te hebben staan om vervolgens ook de KB2919355 te kunnen installeren ...daarop volgende dien je daarna nog een paar losse updates op te halen ..
waar loopt het dan fout bij u ...de patch dien je pas te installereb na de KB2919355 .
 
De KB2919442 staat al bij de geinstalleerde updates.
De KB2919355 wil gewoon niet installeren, hij is bijna 700 MB, het downloaden duurt 30 seconden ?? (wat niet kan kloppen), vervolgens gaat hij installeren en na een minuutje of zo de melding installatie is mislukt.
Dus vandaar dat ik die patch ook niet zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan