• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

De verbinding is niet privé

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
311
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik werk met Windows-7 en Opera als browser.
Ik maak vaak gebruik van de volgende site om PDF's te downloaden: www.pdfdrive.com.
Sinds gisteren krijg ik, als ik een file wil downloaden de voikgende boodschap (Zie attached file;
Je verbinding is niet prive

Wat kan ik hieraan doen?
Overigens krijg ik die melding ook bij: Chrome
 

Bijlagen

  • Fout Melding.pdf
    28,4 KB · Weergaven: 5
Als eerste dit, ik heb de titel van je topic aangepast.

Je weet dat Windows 7 niet meer ondersteund wordt en daardoor minder veilig is?

Waarschijnlijk is het certificaat van de bezochte website verlopen waardoor je de melding krijgt.
 
Ok, Bedankt voor de melding
Ik weet dat Windows-7 niet meer ondersteund wordt, maar ik gebruik helaas nog een wat oude pc hiervoor.
Ik ben wel bezig met een nieuwere PC met Windpows-10 aan te schaffen, omdat mijn windows-7 PC nog een oude is van zo'n 10 jaar geleden
Bedankt in elk geval
 
Je kunt nog steeds gratis upgraden.
Dan ben je tenminste tot de nieuwe pc een stuk veiliger :)
 
je zegt een 10 jaar oude pc te gebruiken ...wel verbaast je dan maar want de mijne is onderwijl 17 jaar oud .. de hdd werd vervangen door een ssd en het ram geheugen werd verhoogt naar het maximum .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan