• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies DELL S2409Wb geeft onscherp en wazig beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Hallo,

Ik heb gisteren een DELL S2409Wb aangesloten op mijn PC. De monitor werkt maar geeft een dof, wazig en ietwat onscherp beeld. Wat ik ook doe, het wordt er niet beter op. Van VGA naar HDMI maakt niets uit, instellingen wijzigen maakt niets uit.

Het is jammer, het is een mooi groot scherm (misschien wel een tikje te groot voor mij) en hij hangt al in de monitorbeugel. Ik merk dat het geen doen is om er lang naar te kijken, je merkt dat je ogen vermoeid raken / veel moeite moeten doen.

Is mijn onboard video wel geschikt voor het aansturen van een dergelijke monitor?

Hier de specs van mijn PC:
http://speccy.piriform.com/results/1u6z6VxJaDCUnlXQbzyin17

Ben erg benieuwd naar de diagnose, het zou jammer zijn als het ding niet goed werkend te krijgen is.

mvg,

Leo
 
Conform Speccy is jouw oude monitor ook nog aangesloten en mogelijk dat de Dell daardoor niet presteert zoals het zou moeten.
 
Hoi Abraham,

Het maakt geen verschil, met of zonder andere monitor aangesloten.
 
Op welke beeldinstelling in Windows staat die Dell ingesteld?
 
Dit zijn de huidige instellingen:

20adkye.jpg
 
Pak de gebruiksaanwijzing erbij en zie hoe de monitor instelling desnoods veranderd kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan