• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Delta internet & tv: ervaringen

Nee, dank u. Klik eens wat bij elkaar bij Tweak en kijk wat het je per maand gaat kosten.
Dat is omdat het sinds kort is overgenomen door T-Mobile en die zijn ook duur.

Edit: Ik zie wel dat KPN goedkoper is geworden lijkt het. Eens afwachten wat het na 1 juli gaat worden. Wel jammer dat KPN nog steeds slechts 200 uur opname heeft en beperking van 7 programma's tegelijk.

Maar we raken off-topic. Dit gaat over Delta, die is bij ons nog niet leverbaar.
 
Laatst bewerkt:
omdat mijn vrouw een KPN mobiel abonnementje heeft krijg ik ook nog eens alle Eredivisie wedstrijden live gratis. Bij Ziggo betaal je daar geloof ik €17,50 of €19,-- per maand extra voor.
Heeft Vodafoon/Ziggo ook niet zo'n gelijkwaardige actie, waarbij je iets extra's krijg zodra je naast Ziggo ook een Vodafoon abonnement hebt?
Zelf heb ik korting op mijn mobile abonnement en een gratis tv pakket (waarbij ik eigenlijk alleen NPO Politiek kijk) via mijn KPN abonnementen.

- hoe is de (beeld-)kwaliteit van de tv-ontvanger
Volgens deze reviews gaat het nogal eens een keer mis. Nou zullen voornamelijk degene met klachten iets op Trustpilot zetten, dus dit zal niet bij iedereen voorkomen.
Het meest ideaal is als je iemand kent die ook Delta heeft, zodat je het daar kan ervaren.
 
Heeft Vodafoon/Ziggo ook niet zo'n gelijkwaardige actie, waarbij je iets extra's krijg zodra je naast Ziggo ook een Vodafoon abonnement hebt?
Zelf heb ik korting op mijn mobile abonnement en een gratis tv pakket (waarbij ik eigenlijk alleen NPO Politiek kijk) via mijn KPN abonnementen.


Volgens deze reviews gaat het nogal eens een keer mis. Nou zullen voornamelijk degene met klachten iets op Trustpilot zetten, dus dit zal niet bij iedereen voorkomen.
Het meest ideaal is als je iemand kent die ook Delta heeft, zodat je het daar kan ervaren.
Ja. Je krijgt dubbele data en een extra tv pakket.
 
Check de website zelf maar ff daar staat wat je krijgt als je Ziggo thuis hebt en daarnaast een Vodafone abbo. Ik krijg wat ik hiervoor heb gezegd.
 
Qua acties lokte Delta natuurlijk ook potentiële klanten, net als alle ander aanbieders.
Het gaat mij om de ervaringen van de geachte forumleden met Delta.
Deze vraag is ook op andere fora geplaatst en gemiddeld is men niet bijster tevreden over Delta. Ik heb 10 jaar geleden ervaringen gehad met KPN (niet geweldig) en sinds lang Ziggo (over het algemeen tot goed tot prima).
 
Ik neem alleen internet af, van Delta, maar daar heb ik geen klachten over. Ik heb onlangs verlengd via telefoon om hetzelfde aanbod te krijgen als wat ik had (kon ik digitaal niet doen), maar dat is ook het enige wat niet werkt. Verder vriendelijke klantenservice, maar het duurt lang voor je iemand aan de lijn hebt.

Voor alleen internet bevalt het mij uitstekend.
 
@Berend Jansen
die gasten hebben een kabel gelegd
wij hebben grote tuin tegels en bij de voordeur
hebben ze tegel erin geslagen
dus doormidden foto's gemaakt en de klacht geüpload
en gebeld daarna, geen reactie meer.
ik ga verder geen tijd meer in stoppen om erachter aan te gaan
ik ben geen gamer dus internet hoeft voor mij niet zo snel
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan