• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Desktop van Samsung tablet naar tv casten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Ik heb onlangs een chromecast voor mijn vrouw aangeschaft. (Bijna) alles werkt. Ik kan Netflix, Youtube en NPO naar de tv casten. Meer heb ik nog niet geprobeerd.
Wat ze echter ook wil is dat haar tablet desktop op de tv wordt weergegeven. Dat zou moeten kunnen via google chrome. Bij instellingen moet ergens "casten" staan. voor mijn desktop pc klopt dat ook, maar in de chrome versie van de tablet kom ik die niet tegen.
Iemand een idee wat ik eventueel fout doe of wat ik nog moet installeren om het wel werkend te krijgen. De tablet draait op Android 7.0
 
Dat werkt idd. Bedankt voor de tip. Langs die weg had ik het ook al geprobeerd maar kon geen verbinding maken. Nu bleek dat wij vanmiddag een Ziggo storing hadden en haar tab daarom de vrijheid had genomen om verbinding met het wifi netwerk van de buren te maken:laughing:
 
Ik vond nog dit maar moet het nog testen:

"The mobile version of Chrome isn't supported to cast from the menu on the browser. Instead you can do the following:
  1. On your Android phone or tablet, open the Settings app
    Settings icon
    .
  2. Tap Connected devices
    and then
    Cast
    and then
    Select your Chromecast device.
  3. Your Android screen will now show on your Chromecast device. You can now see tabs on Chrome on your Chromecast."
maar via "Home" werkt het prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan