• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Desktop

• Onderwerp starter Onderwerp starter antigua
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

antigua

Gast
hallo allen

ik plaatste ik een foto op desktop maar die blijkt net veel te klein
hoe verwijder ik dit

verder zou ik via de site http://gallery.popularscreensavers.com/index.jsp?catid=13&subcatid=89]
die prachtige gratis screensaver fotos laat downloaden

je moet natuurlijk weten hoe ; dit is de vraag

dank u

Hallo Antigua :)

ik plaatste ik een foto op desktop maar die blijkt net veel te klein
hoe verwijder ik dit
Misschien is het niet nodig die te moeten verwijderen :) : als je hem wil behouden, maar dan over de hele schermbreedte/-lengte moet je even gaan kijken bij Start --> Configuratiescherm --> Vormgeving en Thema's : Beeldscherm ---> tabbladje "bureaublad" : en dan daar voor "spreiden" kiezen ipv "gecentreerd" (ik denk dat dat nu is ingesteld) Je kan hier ook de schermafb. wijzigen.
Wat ook gemakkelijk is: als je een mooie, grote (hoge resolutie) tegenkomt op het web of in je eigen documenten ofzo : gewoon met rechtermuisknop op die afb. klikken en dan kiezen voor "als achtergrond gebruiken" (of "als bureaubladitem instellen") en is die foto meteen ook je achtergrond

verder zou ik via de site http://gallery.popularscreensavers.com/ind...=13&subcatid=89]
die prachtige gratis screensaver fotos laat downloaden
je moet natuurlijk weten hoe ; dit is de vraag
Om van die site gratis achtergronden te willen, moet je daar eers een soort toolbar voor downloaden, en daarmee kan je dan screensavers downl. , het lukt niet gewoon zo met kopieren of zo .. :-(

psstoolbarcut.gif

en nu komt het minder leuke.. :angry: :
--> het levert je (via via, zelf beweren ze dat ze spywareloos zijn) vermoedelijk bakken Spyware op.. het begint met een toolbar maar eindigt meestal met een gehijackte start- en zoekpagina ed... :ph34r:
je ziet trouwens al links van de toolbar een verwijzing naar "mywebsearch" <_< :( ...

dus ik zou zeggen, als je ze wil downloaden, is er een manier: die toolbar installeren.. maar ik zou het zelf niet echt aanraden helaas :ph34r:

----------------------------------------
ps: heb even je andere halve postje hierover verwijderd, er was precies ietsje foutgelopen :lol:

Waar je ook leuke achtergronden kan halen is door bijvorbeeld te zoeken op google, toets daar een woord in en laat google zoeken op afbeelding. Zie je een leuke afbeelding ga dan erop staan met je rechtermuis en kies dan voor afbelding oplsaaan als, en sla hem op in je map mijn afbeldingen, open daaarna de eigenschapen vor beeldcherm-tabblad achtergrond en kijk hoe de betreffende aachtergrond eruit ziet, eventueel keizen aaan de rechterzijde voor afbeelding spreiden/naast elkaaar/ gecentreerd en kijken hoe het eruit ziet. Soms heb je foto's die gewoon net mooi lijken als je ze als achtergrond hebt genomen dus het is ff wat experimenteren met het enorme aanbod.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan