Hallo Antigua
ik plaatste ik een foto op desktop maar die blijkt net veel te klein
hoe verwijder ik dit
Misschien is het niet nodig die te moeten verwijderen

: als je hem wil behouden, maar dan over de hele schermbreedte/-lengte moet je even gaan kijken bij Start --> Configuratiescherm --> Vormgeving en Thema's : Beeldscherm ---> tabbladje "bureaublad" : en dan daar voor "spreiden" kiezen ipv "gecentreerd" (ik denk dat dat nu is ingesteld) Je kan hier ook de schermafb. wijzigen.
Wat ook gemakkelijk is: als je een mooie, grote (hoge resolutie) tegenkomt op het web of in je eigen documenten ofzo : gewoon met rechtermuisknop op die afb. klikken en dan kiezen voor "als achtergrond gebruiken" (of "als bureaubladitem instellen") en is die foto meteen ook je achtergrond
verder zou ik via de site http://gallery.popularscreensavers.com/ind...=13&subcatid=89]
die prachtige gratis screensaver fotos laat downloaden
je moet natuurlijk weten hoe ; dit is de vraag
Om van die site gratis achtergronden te willen, moet je daar eers een soort toolbar voor downloaden, en daarmee kan je dan screensavers downl. , het lukt niet gewoon zo met kopieren of zo .. :-(
en nu komt het minder leuke.. :angry: :
--> het levert je (via via, zelf beweren ze dat ze spywareloos zijn) vermoedelijk bakken
Spyware op.. het begint met een toolbar maar eindigt meestal met een gehijackte start- en zoekpagina ed...

h34r:
je ziet trouwens al links van de toolbar een verwijzing naar "
mywebsearch" <_<

...
dus ik zou zeggen, als je ze wil downloaden, is er een manier: die toolbar installeren.. maar ik zou het zelf niet echt aanraden helaas

h34r:
----------------------------------------
ps: heb even je andere halve postje hierover verwijderd, er was precies ietsje foutgelopen :lol: