• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Deurscharnier van Patchkast gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

svv1972

Junior lid
Lid geworden
18 mrt 2015
Berichten
76
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een Toten patchkast 2de hands gekregen. Nu is 1 deur scharnier weg en kan dus de deur niet goed dicht.
Het betreft een metalen L vorm met een veer.
Ik heb ook al bij patchkast.nl etc geprobeerd maar daar hebben ze geen losse onderdelen.

Ik hoop dat ik ze niet via Toten zelf moet aanschaffen want die zitten in China.
Weet iemand waar ik zo iets (zie foto) kan kopen?

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Toten_patchkast.jpeg
    Toten_patchkast.jpeg
    1.000 KB · Weergaven: 14
Vraag eens op webhostingtalk in 't tweedehands gedeelte met dat foto'tje of misschien niet iemand zoiets nog heeft liggen? Of waar je dat zou kunnen krijgen.
 
Ik heb de titel van dit topic aangepast t.b.v. de duidelijkheid.
 
Tja, met enige ervaring kan iemand zoiets zelf maken.
Ik vraag mij af of het andere scharnier wat ontbreekt (aan de onderkant van de kast ?) wel zo'n zelfde constructie moet zijn, want meestal zit maar één kant (hier dus de bovenkant) met een veerconstructie; de andere is meestal een simpele pen zonder veer, en die is misschien makkelijk te maken. Soms is een dikke bout met moer genoeg. Of is de foto origineel niet van jouw kast en ontbreekt echt wat wij daar zien ?

Alles meenemen naar een goede DHZ zaak, en hun ideetje afwachten ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan