• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Diagcd23

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hara_mo

Vaak hier
Lid geworden
9 feb 2009
Waarderingsscore
0
Hey

Het gratis programmaatje diagcd23, bevat twee kleine programma's : ene test de harde schijf uit, andere het geheugen.

Ik heb het geheugen laten uittesten voor meer dan 4 uren, geen fouten.

de harde schijf test resultaat is een beetje twijfelachtig: eerste keer , liet ik 'm draaien, kom ik terug, en dan zie ik een boodschap , iets van fout gevonden. Er wordt vervolgens niets meer over gezegd.

Probeer ik de harde schijf test nog een keer, resultaat: geen fouten.

Wat kan ik nu concluderen van dit programmaatje?

Heb je de korte dan wel lange HD-test genomen.

Boot opnieuw van de cd-rom en ga voor de lange HD test.
Geeft die fouten aan - dan betekent dat, dat er clusterproblemen zijn en dat betekent weer, dat het afstervingsproces van de HD begonnen is!

lange test heb ik gedaan, ik weet alleen niet meer of het 2 lange testen was(ik denk het wel), maar eerste test(lange test), gaf dus aan dat er een fout is of dat er fouten zijn, maar veel zegt het programma niet.

Wat als het twee lange testen zijn en bij ene keer een foutmelding en andere keer geen fouten gevonden. Moet ik er vanuit gaan dat er niets is? of kan ik met bepaalde waarschijnlijkheid concluderen dat de harde schijf fouten bevat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan