• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Digitale Foto's: makkelijk verklein progje

• Onderwerp starter Onderwerp starter Moon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Moon

Gast
Hai,
Ik zoek een makkelijk verklein programmatje voor digitale foto's ik had er 1 maar bij het formatteren kwijt geraakt. Ik had ifranview maar had daardoor een virus binnengehaald denk ik. En vond ik niet echt handig. iemand een ideetje? Alvast bedankt.

Easy Thumbnails

Deze is ook wel goed vind ik :)
wel even erbij zeggen (het programmatje wijst zichzelf uit hoor) ---> Als je de foto hebt gekozen (uit je bestanden, zeer duidelijk te zien) kan je kiezen voor "make" en "make all", neem dan wel "make", want anders worden al je afbeeldingen en foto's uit de gekozen map verkleind ipv enkel de aangeduide foto (of afbeelding) :lol: tenzij dat de bedoeling is natuurlijk :) De originele foto blijft natuurlijk ook in de map staan, de verkleinde komt er gewoon bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan