• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Displayport adapter probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZweedNaat

Doet net alsof hij alles weet
Lid geworden
12 mei 2013
Berichten
22
Waarderingsscore
0
Hallo mensen van het goede leven,

Ik heb kort geleden een displayport naar vga adapter gekocht om nog een scherm aan mijn pc te knopen. Er hangen al twee monitoren aan. Ik heb een nVidia GTX 960 videokaart dus het zou mogelijk moeten zijn. Het probleem is als volgd. Mijn pc met de drie monitoren er aan werkt, maar laat maar op twee displays wat zien. Op de display met de adapter er tussen wordt niets afgebeeld en deze gaat na een tijdje in slaapstand uiteraard.

Het apparte is dat het scherm wel gedetecteerd wordt, maar dat er niets op te zien is.

Heeft iemand een idee?
 
Niet goed werkende d/a converter.
Welk merk en type is het?

En waar hangen de 2 monitoren nu aan?
Welk merk is de videokaart?
Je kunt vaak maar 1 displayport naast de hdmi of dvi-d uitgang gebruiken.
 
Msi gtx 960. Heb er nu een hdmi en dvi-d aan hangen daar wil ik dus die extra adapter aan hangen. Ik heb hem besteld op aliexpress, misschien dat het hem daaraan ligt xD. Heb alleen veel dingen gelezen op het internet dat je misschien nog wat met instellingen van de videokaart moet doen voordat het werkt. Ik zou alleen niet weten wat en hoe.
 
Ik heb het merk niet kunnen vinden. Vhinese replica. Heb er al eens een paar eerder besteld en die werkten wel gewoon. Heb de hdmi er afgehaald en dat doet niets. Nogsteeds hetzelfde. Hij ziet het scherm wel, maar lijkt geen data over te sturen. Heb hem getest met alleen vga. Dat werkt. Dus scherm is niet defectief
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan