• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Displayport defect??

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnjoZ

Gevestigd lid
Lid geworden
18 sep 2013
Berichten
427
Waarderingsscore
21
Ik kreeg een Lenovo Thinkcentre en daar heb ik windows 10 opgezet.

Aangezien ik nog een niet gebruikte laptop met ssd had liggen heb ik met hetzelfde installatiestickje daar ook een win10 gezet.
Schijven verwisseld en nu wil de lenovo opeens via de displayport geen signaal uitsturen.
( Via die poort draaide de eerste instal dus prima, enkel de scherminstellingen klopten niet helemaal.)
De tV aangsloten met een monitorkabel en dat werkt wel goed, maar ik probeer te begrijpen wat er nou aan de hand kan zijn.

In apparaatbeheer geen driehoeken/uitroeptekens etc
 
Windows 10 opnieuw installeren in de desktop?
Want een notebook is geen desktop.
 
Dat zou een optie kunnen zijn, maar de laptop heeft ook een displayport, alleen niet getest.
Verder heeft Drivermax keurig alle ontbrekende en outdated drivers opgezocht.
Ik ga eens op zoek naar een andere kabel.

Zoals gezegt, met de VGA kabel heb ik alleszins acceptabel beeld, maar dit jeukt een beetje.
 
Ga naar Apparaatbeheer. Kun je daar je monitor terugvinden? Of zie je daar twee monitors omdat je al je TV hebt aangesloten wanneer je dat bekijkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan