• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dj's gezocht

musicbox

Nieuw lid
Lid geworden
29 nov 2014
Berichten
12
Waarderingsscore
0
RadioMusicBox is sinds kort weer opgestart en op zoek naar nieuwe dj's om ons team te versterken!
Onze radio probeert om zoveel mogelijk all round te draaien, en iedereen bepaald zijn/haar programma.

Waaraan je moet voldoen:
- Je beschikt over een kwalitatieve PC, en een stabiele internetverbinding.
-Je hebt een micro en muziek.
- Je bent betrouwbaar, stipt en hebt een gevoel voor humor!
- Je kan je houden aan afspraken.

Kortom, zie je het draaien als een leuke hobby, en zou je het zien zitten om er samen met ons iets van te maken?
Contacteer ons dan snel!

Contacteren kan via ons contactformulier,of stuur hier mij een bericht.

Radiomusicbox | radiomusicbox.jouwweb.be
 
Blijkbaar niet, je hebt nu ook 3 berichten geplaatst, die eigenlijk alleen gaan om het werven van DJ's. Beter is het als je eerst probeert wat connecties op te bouwen en vervolgens een keer tussen neus en lippen door begint over je hobby. Mogelijk dat er dan meer animo is. Nu kent niemand je en voelt denk ik niemand zich direct geneigd om zich aan te melden met vooral deze reden. Je zult eerst moeten investeren voordat je mensen kan werven.
 
ja connecties snap ik maar ja ze moeten dan ook reageren zodat ik info enzo kan geven en meer uitleg of dat ze als eens komen kijken naar de website bv zit ook een chat aan.
Weet ook niet goed hoe ik hier connecties kan opbouwen is tenslotte een forum.
 
Het is een computerforum. Je zou dus eerst connecties kunnen opbouwen door mensen te helpen bij problemen met hun computer. Of door jezelf te laten helpen met problemen. Meedoen aan topics in aan de bar is ook goed om connecties te kunnen leggen. Maar om je aan te melden en direct te verwijzen en te werven voor een andere site is niet iets dat mensen op prijs stellen. Je zou er zelfs een ban voor kunnen krijgen op dit forum.
 
Het is een computerforum. Je zou dus eerst connecties kunnen opbouwen door mensen te helpen bij problemen met hun computer. Of door jezelf te laten helpen met problemen. Meedoen aan topics in aan de bar is ook goed om connecties te kunnen leggen. Maar om je aan te melden en direct te verwijzen en te werven voor een andere site is niet iets dat mensen op prijs stellen. Je zou er zelfs een ban voor kunnen krijgen op dit forum.

Maar de site kan je niet vergelijken met deze site en direct een ban om iets te posten zou wel raar zijn forum als dit dient voor vragen zoals de mijn.
als ik iemand kan helpen zal ik dat ook doen maar ben zeker geen pc expert.
 
@musicbox Lees a.u.b. het forumreglement eens door: Forum Reglement

1. Het Nationaal Computer Forum is een beginnersvriendelijk forum dat primair is bedoeld als plek waar mensen elkaar kunnen helpen met computer-gerelateerde vragen en problemen.

Dit forum is dus opgericht om computerproblemen op te lossen. Jij hebt helemaal geen computerprobleem. Je topic staat daarom nu in het onderdeel 'Aan de bar', waar ook vragen gesteld kunnen worden die niets met computers te maken hebben.
Het is dus zeker niet zo dat dit forum primair dient voor vragen als die van jou.

Ik zie dat je nu vlijtig vragen op het forum aan het beantwoorden bent. Helaas reageer je vooral op oude topics, die soms allang opgelost zijn. Lees ook hiervoor het forumreglement door:
11. Het is niet de bedoeling dat u reageert in oude topics (waar meer dan 2 weken niet meer op is gereageerd), tenzij u hetzelfde probleem hebt en de voorgestelde oplossingen niet werken.

Het valt ook niet mee, musicbox...
 
@musicbox Lees a.u.b. het forumreglement eens door: Forum Reglement



Dit forum is dus opgericht om computerproblemen op te lossen. Jij hebt helemaal geen computerprobleem. Je topic staat daarom nu in het onderdeel 'Aan de bar', waar ook vragen gesteld kunnen worden die niets met computers te maken hebben.
Het is dus zeker niet zo dat dit forum primair dient voor vragen als die van jou.

Ik zie dat je nu vlijtig vragen op het forum aan het beantwoorden bent. Helaas reageer je vooral op oude topics, die soms allang opgelost zijn. Lees ook hiervoor het forumreglement door:


Het valt ook niet mee, musicbox...
Zoals ik al eerder zei wij zijn nog bezig met de website beter te maken.
en waarom zou mijn vraag niks met computers te maken hebben?
Je hebt al software nodig om te kunnen draaien software heeft bij mijn weten alles met computers te maken.
En ook zoals ik eerder zei ik wil iedereen helpen waar ik kan als ze mij bv prive bericht zouden sturen met dit of dat probleem zou ik helpen het mee op te lossen als dat lukt.
en ik ben op dit forum gekomen met op google te typen toen dj's gezocht forum.
 
Je vraag hier heeft niet te maken met het feit dat jij problemen hebt met de software of dat je op zoek bent naar handigheidjes in software die je gebruikt. Je vraag is er puur op gericht om mensen te werven voor je eigen website/groep.

In het forumreglement staat ook:
24. Op het forum wordt geen reclame gemaakt voor soortgelijke computerforums. Slechts wanneer de oplossing voor een probleem op een ander forum gevonden kan worden, mag naar deze oplossing verwezen worden. Alle andere verwijzingen naar soortgelijke forums zijn verboden. Ook worden leden op geen enkele manier (bijvoorbeeld via PB of e-mail) benaderd om zich op te geven voor een soortgelijk forum. Leden voor je forum verkrijg je door een goede service te bieden op een forum en niet door op andere fora je site te promoten.

Als we deze regel losjes nemen gaat deze ook op voor werven/reclame maken voor andere fora. Volgens mij stond computer vroeger ook tussen haakjes: (computer).

Maar goed, dat mensen zich niet aanmelden heeft er vooral mee te maken dat je jezelf nog niet echt hebt laten zien op het forum (buiten je wervingsbericht om). Dat we je nu niet bannen is omdat we ook een gebruikersvriendelijk forum zijn en mensen ook fouten mogen maken, als ze hier maar van leren en hun gedrag aanpassen.

Genoeg over de regels denk ik zo :) Heel veel plezier nog op het forum :)
 
had in het begin forum ook al eens gelezen zag dat er overal al wel wat reacties stonden dus dacht dat is dan opgelost.
Ik ga geen reclame maken voor ander forums dat is ook niet de bedoeling dat ik hier ben en dat doe je ook gewoon niet.
Als er iemand problemen heeft met pc wil ik gerust helpen waar ik kan meestal met software vind ik het probleem wel heb ook al mensen geholpen via teamview.
ik begrijp je uitleg zeker en vast ben soms niet zo goed in het uitleggen (autisme) mijn excuses ervoor.
 
Geen probleem, iedereen kan het forum betreden en reageren op zijn eigen manier, binnen de kaders (forumreglement). Foutjes kunnen gemaakt worden, daar moet iedereen ook van leren :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan