• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Domain Default page

tonyw

Vaak hier
Lid geworden
24 mei 2006
Berichten
668
Waarderingsscore
0
Hallo, ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, dus doe ik het maar hier. Als ik via mijn webbrouwser de link nationaalcomputerforum.nl intik krijg ik de melding default page.Nu ben ik via google naar de site gegaan en heb op forum geklikt en deze opnieuw bij mijn favorieten geplaatst en het werkt wel. Heb vandaag op het werk ook geprobeerd om de site te bereiken en daar gebeurde precies hetzelfde. Wat is hier de oorzaak van.

groetjes Tonyw.
 
Dag Tony,

Het is een vraag die betrekking heeft op de werking van het forum. Daarom heb ik je vraag verplaatst van Windows 10 naar Schakel een Mod / Admin in.
Nu mag ik dan wel een mod zijn, maar ik heb geen oplossing of antwoord. Wanneer ik nationaalcomputerforum.nl intik en op Enter druk, kom ik gewoon bij dit forum uit. Mijn oude snelkoppelingen werken ook nog steeds, zowel op mijn pc als op mijn iPad.
 
Ik had gisteren en vanmorgen een gelijksoortig probleem. Op safari, ipad. Ik kwam op een site van een webbulder. Nadat ik vanmorgen mijn geschiedenis en cookies had verwijdert kreeg ik weer de juiste pagina.
 
Heb nu met ccleaner alles gewist en nu kan ik weer rechtstreeks naar de site toe. Vindt het toch raar, want op mijn gsm gebeurde precies hetzelfde en ook op de pc van mijn werk waar ik voorheen nooit naar de site wad geweest gebeurde het ook. Ook een kennis van me had precies hetzelfde probleem.
Maar goed het probleem lijkt opgelost te zijn.
 
Een en ander is voortgekomen uit het feit, dat een database back-uptool de config.php op de server had aangepast.
En dat is vanochtend vroeg gerepareerd geworden.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan