• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Donkere style verdwenen?

Roxmarie

Gewaardeerd
Lid geworden
3 jul 2010
Berichten
1.609
Waarderingsscore
233
Hallo,

Klopt het dat de donkere stijl (donkerblauwe accenten) verdwenen is? Geen idee hoe die heette.

Ik zie er geen donkere stijl meer tussenstaan?
Wel zit ik op mijn telefoon nu, heeft dat er iets mee te maken?

Groetjes Roxmarie
 
We hebben een hele tijd geleden wel wat stijlen uitgezet. Maar dat is inmiddels al een jaar terug. We hebben toen een poll gehouden waar 4 stijlen geen antwoorden kregen, deze stijlen hebben we toen verwijderd. Ik zie in de poll de stijlen staan die we nu hanteren:

De enige die daar mist is Shades of BlueXF, deze is nu niet te kiezen door leden. Dit heb ik nu hersteld, en jullie zouden deze stijl nu weer moeten kunnen kiezen. Was dit ook diegene die jullie misten?

Ik zie alleen dat hier in de laatste twee maanden (tot daar kan ik de logging bekijken) geen wijziging in is gedaan, dus ik verwacht dat deze keuze al langer niet meer te maken was.
 
fijn dank je wel, dat het weer terug is:yum
:heart:
 
Was inderdaad weg, blij dat ie (Shades of Blue) terug is.
 
Ha dank je wel, die mistte ik ook. Misschien beter een van die anderen weghalen indien nodig want die lijken erg veel op elkaar. ;)
Fijn dat de donkere weer terug is.

Hij was inderdaad plots weg, misschien permissie uitgeschakeld door je collega. Maar was echt pas sinds enkele dagen.
 
Hij was inderdaad plots weg, misschien permissie uitgeschakeld door je collega. Maar was echt pas sinds enkele dagen.
Bijzonder dat ik in de logging niet terug kan vinden dat dit gedaan is. Ik zal nog eens verder kijken, want dit moet niet zomaar kunnen zonder een log entry.
 
want dit moet niet zomaar kunnen zonder een log entry.
Klopt. Misschien even navragen bij @dekort of het kan zijn dat hij per ongeluk op het schakelaartje geklikt heeft, toen hij met het oplossen van het reclame probleem bezig was, toen is er ook over inhoud van stijlen gesproken (extra.less).
 
Ik heb getest en ook het klikken van die schakelaar moet in de logging staan. En die stond daar niet in. Dus ik ben er nog niet uit hoe deze verdwenen is geraakt. Ik denk dus niet dat dekort daar iets in heeft gedaan, tenzij dit op database niveau is geweest in phpmyadmin.
 
Lijkt me niet dat dekort op databaseniveau gaat prutsen. Dan is het inderdaad vreemd als het met een test ook in de log komt en nu niet te zien is. Vreemd.
 
Dat idee had ik ook, ik wil dekort niet te kort doen, maar dat soort dingen laat hij liever aan anderen over.
 
dat dingen verkeert gaan dat is menselijk.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan