• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinhold

Junior lid
Lid geworden
1 apr 2020
Berichten
50
Waarderingsscore
4
indien ik op een link klik in een mail krijg ik steeds het bericht: "Door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien"
Is er iemand die voor mij een oplossing kan aanreiken? ik werk onder Windows 10 en gebruik Office 2013 Pro.
Mijn dank is uitermate grooooot!
 
maak jij gebruik van de uitgebreide ondersteuning want de basis ondersteuning voor de office 2013 pro werd al op 10/04/2018 stop gezet .. de uitgebreide ondersteuning loopt nog tot 11/04/2023 maar ook dan stopt deze ermee.
 
Iedereen maakt altijd gebruik van de uitgebreide ondersteuning (extended support). Die hoef je niet aan te vragen. Je hoeft er ook niet voor te betalen.
Uitgebreide ondersteuning betekent dat je geen nieuwe functies meer krijgt in Office 2013, maar nog wel beveiligingsupdates.
 
is er een organisatie beleid of ie dit jouw privé pc waarop je alleen jouw prive mail leest en niet bijvoorbeeld ook jouw zakelijke mailbox met outlook exchange of 365
 
bedankt voor jouw antwoord: mijn pc is zuiver privé
 
Er was iemand die het zelfde probleem had met Office 2016.
Daar had ik www.outlook.com voorgesteld als test.
Kijk eens of daar de melding weg blijft.
 
maak jij gebruik van de uitgebreide ondersteuning want de basis ondersteuning voor de office 2013 pro werd al op 10/04/2018 stop gezet .. de uitgebreide ondersteuning loopt nog tot 11/04/2023 maar ook dan stopt deze ermee.
maak jij gebruik van de uitgebreide ondersteuning want de basis ondersteuning voor de office 2013 pro werd al op 10/04/2018 stop gezet .. de uitgebreide ondersteuning loopt nog tot 11/04/2023 maar ook dan stopt deze ermee.
Bedankt voor jullie tips! ik heb een nieuwe licentie gekocht voor Office 2019 Pro bij MS Software Store tegen de prijs van 49,95 euro (officiële licentie) Alle problemen waren daarmee van de baan en beschik over de laatste office versie.
 
Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het zo is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan