• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Door recovery Windows 7 terug en Win 10 verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noobie.b

Nieuw lid
Lid geworden
5 jul 2019
Berichten
22
Waarderingsscore
0
Kan iemand mij aub helpen. Ik heb geen idee wat ik doe. Echt totaal niet.

Van Windows 10 naar Windows 7 gegaan vanwege systeem herstel. Kan wel janken.
Want nu geen netwerkbesturingsprogramma aanwezig. Plus adapter problemen. Na 5 dagen ben ik ervan overtuigd dat dit mij niet alleen lukt.
 
Ga naar het configuratiescherm, kies daar voor apparaatbeheer, dubbelklik op netwerkadapter en vervolgens klik je rechts op de gevonden netwerkadapter en daar kies je voor stuurprogramma bijwerken. Met een beetje geluk wordt het drivertje gevonden op je computer en daarna fris geïnstalleerd.
 
Dankjewel voor je snelle bericht. Maar heb dat al meerdere keren geprobeerd. Je hebt de keuze om je bestanden helemaal uit te laten pluizen. Hier gaf de laptop aan dat er geen besturingsprogramma aanwezig is.
Online ook niet mogelijk aangezien ik geen Wi-Fi heb door de error met de adapter. En doordat de laptop ook geen netwerkhardware vinden Kan.
Zodra ik ouderwets met een kabel in mn modus ga. Krijg ik een 651 foutmelding.
En dit is niet de router maar de pc die een intern probleem heeft.
Kom er niet uit.
 
En de namen / types van de netwerkadapters? Dan gaan we gewoon op het www rondneuzen. Eenmaal gevonden kun je ze dan downloaden met het device waarmee je nu berichten typt.
 
Dat zal ik even moeten opzoeken. Vind je het goed als ik een foto maak zodat je kan zien hoe het bij mijn apparaatbeheer staat?
Want ik heb namelijk het gevoel dat de adapters bij Windows tien behoren. Waardoor dit niet geopend kan worden met Windows 7.15623231713692095030639.jpg
 
Want netwerk adapters geeft ie aan al goed functionerend.
Maar eenmaal netwerk willen open. Geeft ie een foutmelding aan. Netwerkhardware niet gevonden
 
Bluetooth-randapparaat code 28.
Struurprogamma niet geïnstalleerd noch te vinden in bestanden.

Overal waar een uitroepen teken bij staat is code 28.
 
U bent terug gegaan naar win 7, waarschijnlijk omdat dat de reovery is die op de laptop staat, indien je nog een andere computer hebt zou ik een usb stick aanmaken met daarop win 10 en win 10 opnieuw installeren op je laptop.
 
Helaas is dit de enige pc die ik heb. En neem aan dat ik dan een nieuwe win 10 moet kopen?
 
No, Nein, Nee, je hoeft niks te kopen.
Jouw computer zal al een digitale licentie van MS hebben gekregen, dus je kan Windows 10 schoon installeren zonder licentie.
Alleen moet je dan wel weten welke versie je gaat installeren.

Is jouw Windows 7 de Home of Professional versie?
 
Nee je moet geen nieuwe win 10 kopen, je zegt dat je op win 10 werkte, dus je laptop wordt bij win 10 automatisch opnieuw geactiveerd.
Mogelijk kan je die stick aanmaken bij een vriend, kennis of gebuur, is de eenvoudigste oplossing.
Toen je laptop terug naar win 7 geplaatst werd zijn dan je persoonlijke bestanden behouden? of heb je deze staan op een stick of externe harde schijf.
Abraham54 was met net voor.
 
No, Nein, Nee, je hoeft niks te kopen.
Jouw computer zal al een digitale licentie van MS hebben gekregen, dus je kan Windows 10 schoon installeren zonder licentie.
Alleen moet je dan wel weten welke versie je gaat installeren.

Is jouw Windows 7 de Home of Professional versie?
No, Nein, Nee, je hoeft niks te kopen.
Jouw computer zal al een digitale licentie van MS hebben gekregen, dus je kan Windows 10 schoon installeren zonder licentie.
Alleen moet je dan wel weten welke versie je gaat installeren.

Is jouw Windows 7 de Home of Professional versie?


Bedankt voor je bericht ik heb weer hoop, denk ik.
Mijn Windows is 7 proff 32 bit
 
Nee je moet geen nieuwe win 10 kopen, je zegt dat je op win 10 werkte, dus je laptop wordt bij win 10 automatisch opnieuw geactiveerd.
Mogelijk kan je die stick aanmaken bij een vriend, kennis of gebuur, is de eenvoudigste oplossing.
Toen je laptop terug naar win 7 geplaatst werd zijn dan je persoonlijke bestanden behouden? of heb je deze staan op een stick of externe harde schijf.
Abraham54 was met net voor.

Ik denk dat ik de persoonlijke bestanden heb verwijderd. Ik had een hele rare virus die niet weg te halen was
Alles geprobeerd. Trojaans paard kwam zich om de 5.min melden. Door angst heb ik meteen er alles afgehaald. Want had mezelf voor de kop geslagen als hun mijn persoonlijke gegevens hadden kunnen hacken
 
Ik dacht het allemaal wel te kunnen regelen.
Het is ook echt allemaal mijn eigen schuld. Maar weet gewoon niet meer wat te doen.

Heb zonder na te denken die systeemherstel gedaan. Omdat die nog niet eerder van toepassing was. Heb ik de hele pc gereset. Dus weer op fabriek instellingen gezet.
Heb nog een disc gebruikt van win 7 prof operating system. Daar leek het nog slechter te gaan. Ik een boot gedaan.
En nu zit ik hier.
Op een gegeven moment dacht ik dat de hele harde schijf gecrashte was.

En nee heb niets op een USB of wat dan ook.
Mm dochter had de laptop cadeau gekregen
 
Maar eenmaal netwerk willen open. Geeft ie een foutmelding aan. Netwerkhardware niet gevonden
Een laptop heeft meestal een fysiek schakelaartje (aan de voorkant ?) om WiFi aan/uit te schakelen.

Advies voordat je verder gaat met de tips van de anderen: kopieer eerst de hele map 'Mijn documenten' naar een ander groot genoeg medium.
 
Thanks voor advies. Zal dat doen.

Wat betreft schakelaar. Ook die staat gewoon open.
 
Het is toch zo dat ik ook geen bestanden kan ophalen van Windows.old ??
 
Ik zou niet weten waarom niet, of ik begrijp je vraag niet.
Ook in Windows.old staat in ieder geval een map 'Mijn documenten'.

Bij installatie van W10 zal de schijf geformatteerd worden, dus daarom de tip om die bestanden veilig te stellen.
 
Ik dacht dat ik het zo had begrepen. Maar dat is dus een verkeerde aanname?

Want volgens mij word daar niet ingezocht door Windows hulp wat betreft netwerkhardware besturingsprogramma en adapters
 
En via forums werd me dan aangeraden om deze handeling te bewerkstellen. Maar ook die kan ik niet openen.156232847383390191798.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan