• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Door recovery Windows 7 terug en Win 10 verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou Windows daar wel eventueel stuurprogramma's kunnen laten zoeken. in \Windows.old\Windows\INF, maar zo te lezen heb je meer aan wat anderen voorstelden, een schone installatie van Windows 10. Al je twijfel raak je zo makkelijk kwijt.
 
Die SFC.DLL, daar heb je denk ik niets te zoeken hoor. Dat is een bibliotheek voor de System File Checker, en is niet bestemd voor opening door gebruikers.

Mocht je de System File Checker willen gebruiken dan kan dat in een opdrachtprompt met:
SFC /scannow.
 
Kijk dat bedoel ik. Ik wil zo graag. Maar lukken doet het me niet.
Zou ik die Windows 10 nog ergens kunnen vinden op mn pc?
 
Is dit al een oude laptop want windows 7 - 32bit ?
Niemand in de buurt die je even kan helpen (waar zit je ergens?)?
 
Het is een dell.

Netwerkadapters.
Bluetooth apparaat (personal Area network)
Bluetooth apparaat (RFCOMM Protocol TDI)

Apparaat status 'Dit apparaat werkt correct
 
Zou ik die Windows 10 nog ergens kunnen vinden op mn pc?
Als het er staat is dat in de vorm van een systeemherstel (te zien aan 'Windows.old'), net zoals je al eerder deed, maar dan kom je wel weer de door jou al eerder genoemde problemen tegen. Een verse installatie is daarom aan te raden, en vaak het snelst, kijk eens naar de 5 dagen die je al bezig was zonder verder te komen.
En als je W7 ook al geïnstalleerd hebt vanaf originele schijf, dan is er niks meer van een oude W10 te vinden.

Mocht je regelmatig Windows backups maken dan zou er ook een kopie van de systeemschijf bij kunnen zijn.

2e optie lezen:
Installatietool voor Windows 10 (let op 32- of 64bit)

Bluetooth is geen normale netwerkadapter, je hebt LAN of Wifi nodig onder de tak 'Netwerkadapters'.
 
Laatst bewerkt:
Nee dat is het dus. Ik ken niemand die mij hierbij kan helpen.
 
Maar waar woon je dan?

Als t niet te ver weg is van Hoorn kan ik wel iets betekenen denk ik, maar ga natuurlijk niet naar Limburg rijden.
 
Owh echt. Woon daar niet heel erg ver vandaan.
 
En geef eens de hele naam op, met Dell kom ik niet verder.

er zal best nog wel ergens een naam staan met een nummer
 
Wow, puppies zijn echt tranentrekkers 😍
 
Waar haal jij die info vandaan Erikvanhouten
 
Heb je geen modelnaam?
Er kan sowieso een pro 64 bits windows 10 op, die ligt hier wel in huis
 
Kan alleen DPN.VVF52 A00 vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan