• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dos Prompt = Opdracht Prompt?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cat

Gast
Ik heb een probleem met een aantal files in temporary internet files. ik krijg de waarschuwing "geen toegang tot het opgegeven bestand" , als ik ga zien in temp int files staat er geen bestand in met die naam. ook na leegmaken van temp int met a-shampoo blijft ik die waarschuwing krijgen.

iemand heeft gezegd me verteld dat ik het eens moet proberen met een cd.. te geven in dos prompt. Ik ben daar nu nie echt gelukkig mee , want ik en prullen in dos dat is een gevaarlijke combinatie. :(

vroeger stond er zo een icoontje in windows voor dos prompt , het enige dat ik nu vindt is "opdracht prompt" . zijn die twee hetzelfde? kan ik dat cd.. in opdracht promt geven?

(als ik durf eh, want pff ben gene held in zo een dingen)

Zorg er eens voor dat verborgenbetsanden en mappen worden weergegeven door:

configuratiescherm => Mapopties => tabblad Weergave => klik "verborgen bestanden en mappen weergeven"
en verwijder het vinkje bij Extensies voor bekende bestandstypen verbergen. => OK):

Ga nu met de windows verkenner naar de map content.ie5, hierin staan een aantal mappen met rare namen, zoals bijvoorbeeld jfhdsffjsf enz, ga al die vreemde mappen in, en verwijder daar de temporary intenretfiles. Let op dat je dit doet via de verkenner, en dat verborgen bestanden zichtbaar staan.
Het pad daar naar toe ziet er ongeveer zo uit:

C:Documents and SettingsDefault UserLocal SettingsTemporary Internet FilesContent.IE5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan