• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Download manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Ik ben op zoek naar een goede en probleemloze gratis download manager.
Ik moet een file van 460MByte downloaden maar mijn Internet verbinding is niet zo best.
MVG
perloc
 
Ja, doet het. Maar bij tijd en wijle is de downlaod snelheid tot 0MB gedaal;d (teveel gebruikerts op één lijntje) of hij springt vanzelf uit de server en sluit af. (Phonekey Internet provider 3,5G. Een enkele keer komt hij in de buurt..)
Als de verbinding te langzaam is wordt die met de site verbroken. De DL manager moet de verbinding autiomatisch herstellen en doorgaan waar die is gebleven. Doet die MS DL manager dat?
Ik heb de DL manager nog niet gedownlaod.
perloc
 
Een downloadmanager gaat jouw probleem niet oplossen. Wellicht iets investeren in een betere internetverbinding?
 
Een downloadmanager gaat jouw probleem niet oplossen. Wellicht iets investeren in een betere internetverbinding?

Dat is waar Perloc woont nog helemaal niet mogelijk - anders had hij zelf dat allang gedaan.
 
Da's zeker wel mogelijk, ook in Afrika, het hangt er alleen vanaf wat je bereid bent te betalen.
 
Ja, doet het. Maar bij tijd en wijle is de downlaod snelheid tot 0MB gedaal;d (teveel gebruikerts op één lijntje) of hij springt vanzelf uit de server en sluit af. (Phonekey Internet provider 3,5G. Een enkele keer komt hij in de buurt..)
Als de verbinding te langzaam is wordt die met de site verbroken. De DL manager moet de verbinding autiomatisch herstellen en doorgaan waar die is gebleven. Doet die MS DL manager dat?
Ik heb de DL manager nog niet gedownlaod.
perloc
Alle DM's hebben die functie, bij sommige dien je dat wel zelf in te stellen dat er automagisch wordt door gegaan bij verbinding.
 
quandor: Mag ik eens vragen waar je die wijsheid vandaan hebt?
Ik heb nu MOVITEL D-com 3.5G. Kun je me tertellen waar ik hier een betere verbinding kan krijgen? Movitel is mijn 4de provider, en tot nu toe mijn beste, dusse.........
Daarbij, verandering van provider geeft altijd een hoop werk om iedereen weer te informaren dat je een ander Email adres hebt.

Lange Pier: Voorlopig hou ik het maar even bij die MS manager.
Ondertussen is het toch gelukt zonder manager: gisteravond laat opgestart en binnen 3/4 uur was de file binnen.
perloc
 
Ervaringen uit het verleden. Daarnaast is het ook pure logica : je internetverbinding doet het of doet het niet.
Satelliet internet is duur maar handig in jouw woonomgeving.
 
Het is geen satellite verbinding maar een phone verbinding. Dus mijn key is gekoppeld aan een provider en belt als ik die activeer.
Zoals hezegd, het is de beste tot nu toe. Misschien is er inmiddels een betere, maar ik blijf niet aan het wisselen. Ik kan trouwens ook via mijn smartphone een andere provider inbellen, (WiFi) maar de download ruimte is dan maar beperkt.
perloc
 
Ik schreef niet dat ik dacht dat je satelliet verbinding had, ik adviseerde je dat.
 
verandering van provider geeft altijd een hoop werk om iedereen weer te informaren dat je een ander Email adres hebt.

Misschien toch even een klein zij spoortje. Is het niet veel handiger om een mailadres te nemen wat onafhankelijk is van de provider die je gebruikt? Bijvoorbeeld een Outlook of een Gmail adres? Dan heb je niet als je wisselt dat je mailadres ook wijzigt.
 
Misschien toch even een klein zij spoortje. Is het niet veel handiger om een mailadres te nemen wat onafhankelijk is van de provider die je gebruikt? Bijvoorbeeld een Outlook of een Gmail adres? Dan heb je niet als je wisselt dat je mailadres ook wijzigt.

Dát is idd. een 'zaligheid', iedereen aan te bevelen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan