• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Download map

Status
Niet open voor verdere reacties.

leksie

Gevestigd lid
Lid geworden
5 apr 2008
Berichten
205
Waarderingsscore
0
Ik gebruik Trainz 2019 met W10 .
Wanneer ik een item download verschijnt het in de map "downloads" . Echter als ik het item wil installeren in trainz dien ik dat te doen vanuit trainz d.m.v. een knop "import contentfolder of - files" . Ik krijg dan een nieuw w10 scherm verkleind , daar staat ook mijn map downloads echter is hij dan leeg . Het heeft altijd goed gewerkt .

Iemand enig idee ?
 
Je kunt zelf bepalen waar de download terechtkomt, als je niets aangeeft komt het in de default download map.

En verplaatsen uit die download map naar de map trainz is ook mogelijk.

Heb zelf hier een map gemaakt met de naam downloads op een andere schijf en daar gaat alles naartoe.
Als ik niet die map aangeeft gaat het bij ook naar de default map onder de user.
 
Misschien verwacht Trainz een bepaalde extensie die het bestand niet heeft, en wordt de rest onzichtbaar gehouden. Veel programma's doen dat.
 
Hallo,

Ik neem aan dat je Trainz 2019 gebruikt en welke Service Pack gebruik je, ze zijn al bij nr 4:
Heb je een abonnement bij hun, want niet elke update is gratis waardoor de download map leeg blijft.Hier meer over prijzen enz:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan