• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Download Windows 8 Enterprise Evaluation

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
[Tip]
Windows 8 is klaar.
Microsoft is gisteren begonnen de gefinaliseerde versie zowel voor ontwikkelaars alsook gewone gebruikers als download aan te bieden.

Om dat te kunnen doen heb je een Windows-Live-Account nodig; een produktkey wordt niet benodigd.

Deze RTM-versie is 90 dagen geldig en kan zowel als 32-bit alsook als 64-bit versie gedownload worden.

Alles is nu 2-dimensionaal in Windows 8, Aero is verdwenen.
Verder zijn er nu meer meer mogelijkheden het startscherm aan te passen en RibbonMenu en Iconen zijn beter aangepast aan de Metro-stijl.

Let wel: ook al kan je nu al de RTM-versie downloaden, Windows 8 ligt pas per 26 oktober 2012 in de winkels!
De download betreft de Engelstalige versie.
Wil je liever een Duitstalige versie - dan ga je hier naartoe:

In hoeverre zal blijken of deze Windows 8 Enterprise Evaluation versie langer dan negentig dagen gebruikt kan worden
(zoals dat met de vorige Windows versies kon), is mij nog niet bekend.
 
effe vermelden dat er dus nog gn nederlandstalige versie werd uitgebracht ...
. Each version is available in ten languages: English, French, German, Italian, Portuguese, Chinese (Simplified), Chinese (Traditional), Korean, Japanese, and Spanish.
doch deze zijn al te downloaden via bepaalde news groepen : wees voorzichtig met deze versie !!!!
 
effe vermelden dat er dus nog gn nederlandstalige versie werd uitgebracht ...
. Each version is available in ten languages: English, French, German, Italian, Portuguese, Chinese (Simplified), Chinese (Traditional), Korean, Japanese, and Spanish.
doch deze zijn al te downloaden via bepaalde news groepen : wees voorzichtig met deze versie !!!!

Effe goed lezen beste vriend:
De download betreft de Engelstalige versie.
Wil je liever een Duitstalige versie - dan ga je hier naartoe:
 
ik zei dat deze versie in meerdere talen beschikbaar is behalve in het nederlands

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom hebben ze eigenlijk aero er uit gehaald? Ik vond het wel mooi.

Zie ook hier voor language packs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tjsa, wat denk jij zelf?
Dat heeft alles te maken met de optimalisatie voor Tablets en smartphones.
Ik denk zelf, dat het niet lang zal duren eer er thema's worden gemaakt, welke Windows 8 voor PC's opleuken!
 
Dat is te hopen. Ik heb natuurlijk niet voor niets een graka in mijn pctje zitten, want gamen doe ik er niet op.
 
Ik vind dit er anders wel strak uitzien hoor. Zelf heb ik even met de preview gewerkt maar heb alles er alweer afgehaald.

Let wel op dat je niet kan upgraden naar de 'officile' versie later, je moet dan weer een schone installatie uitvoeren.
 
Ben snel weer overgestapt op windows 8
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan