• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Downloaden appjes voor symbian toestel.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Eerdere keren met installeren van die appies dan verscheen een icoontje gewoon in het menu van "toepassingen".
Maar nu met (in dit geval) whatsapp , zie ik die nergens. Misschien omdat niet meer ondersteund word (al moest werken volgens site, met datum telefoon even op een eerdere zetten tijdens installeren). Met nogmaals proberen geeft die aan dat het al is geïnstalleerd op de telefoon en of ik het wil overslaan of toch kopiëren, dus hij zet wel iets op de telefoon, maar kan dus niet activeren, kreeg ook geen melding om te bevestigen op telefoon zelf wat die normaal wel altijd doet voordat dan balkje te zien krijg met voortgang van de installatie. Iemand misschien, die hier wat mee kan ?
 
Kan om mij ook even zo goed verwijderd a.u.b..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan