• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen116

Nieuw lid
Lid geworden
21 mrt 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Ik heb in Microsoft edge een apk gedownload en na de download per ongeluk Internet Explorer aangeklikt als standaard om een gedownloade apk te openen i.p.v. via winrar. Nu is het dus niet mogelijk om die apk uit te pakken en ik weet niet hoe ik dit kan aanpassen.
 
Rechtsklikken op de apk, openen met..., en dan het gewenste programma kiezen.
 
Die optie krijg ik er niet bij ik kan alleen kiezen voor openen niet openen met en dan opent die hem via internet explorer
 
Doe eens shift-rechtsklik.

Je kunt de extensie ook vinden in standaard programma's in startmenu of configuratiecherm.
 
Je kan het aanpassen via het configuratiescherm --> Standaard programma's --> Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Wacht tot het laden is voltooid zoek vervolgens in de lijst naar APK dubbelklik erop en wijzig IE in Winrar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan