• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dr fone

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijke

Nieuw lid
Lid geworden
12 okt 2020
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Goedenavond allemaal,

Wie heeft er ervaring met dr fone. Ik weet mijn swipe code van mijn oude telefoon niet meer. Waarschijnlijk staan er nog allemaal foto's op van mijn kinderen.

Alle opties geprobeerd maar niets werk. Er zijn nog twee opties over:

Telefoon resetten en dr fone

Het bertreft om een Samsung S6
 
Hallo,

Je hebt zeker geen sd kaart je erin zitten waar de foto`s op zijn gezet?
 
Nee zit geen kaartje meer in.

Nu vraag ik me ook af of er nog wel foto's op staan. Zo niet, dan kan ik hem ook naar fabrieksinstellingen doen.
Ik kan namelijk nog wel naar mijn camera toe. Dan staat er 'Geen afbeeldingen of video's om te selecteren'
Daardoor ben ik gaan twijfelen of er nog wel wat op staat.

Vindt het moeilijk om die keuze te maken. Wat mocht er nou nog wel baby fotos oid opstaan vindt ik het zonde.
 
Heb jij toevallig een Samsung account aangemaakt?
Zo ja, dan kun je via deze website jouw telefoon op afstand ontgrendelen.
 
Nee heb ik helaas niet op mijn ouder telefoon. Inmiddels wel op mijn huidige telefoon gedaan.
 
je weet de pincode ook niet meer?

ik geloof dat hij hier naar 5* fout automatische om vraagt

 
Ik weet waarschijnlijk mijn pincode nog wel. Na 5 x verkeerd de swipe code proberen kom ik er niet.
 
Anders zou je dr fone kunnen uitproberen.
Mocht je moeten betalen of het werkt niet dan kun je het altijd een hard reset geven en hem zo terug zetten naar de fabrieksinstellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan