• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Draadloze internetverbinding in Windows 2000

  • Onderwerp starter JStasijns
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JStasijns

Gast
Hallo

Ik heb geprobeerd een draadloze internetverbinding te maken via de wizard Internet-Verbinding maar nadat die wizard voltooid was, geeft Windows aan dat er geen verbinding kan gemaakt worden omdat de kabels niet aangesloten zijn. De volledige software en hardware (D-Link Air Utility) is genstalleerd en de software geeft aan dat er wel degelijk een signaal ontvangen wordt, maar Windows is nog steeds ingesteld op bekabelde internetverbinding. Waar kan ik die instelling wijzigen?

dank
 
Wordt je draadloze adapter wel herkent in apparaatbeheer?
 
netwerk beheer. Start, instellingen.
 
de software geeft aan dat er wel degelijk een signaal is? waarschijnlijk moet je nog op dat signaal klikken of op connect ofzo drukken en eventueel een security key invoeren, ligt eraan hoe je router oid is ingesteld. maar een instelling in windows voor het bekabelde internet is er niet. windows zoekt namelijk alle netwerkadapters af op zoek naar internet. Ik denk dat dit puur een handeling is die je nog vergeet te doen namelijk verbinding maken met je router of een dergelijk apparaat.
 
De software van D-Link Air Utility plus geeft aan dat er een signaal is. De hardware werkt perfect en ook de verbinding is in orde. Alle instellingen zijn daar volgens mij dus in orde wat betreft de D-Link software. Alleen blijft Windows maar aangeven dat de netwerkkabel niet aangesloten is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan