• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Drive Image

• Onderwerp starter Onderwerp starter vinny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vinny

Gast
Ik wil met het programma drive image 7.0 een image branden op cd,maar als ik op destination drive d: aangeef wordt vermeld nadat ik next aanklik::D:is on a cd or dvd drive(ik heb een cd dvd writer):if you want to save image files to this drive,select the cd-rw/dvd-rw locatie type.De parameter is onjuist.Wat bedoelt men hiermee,ik kan toch maar D: aanduiden aangezien daar mijn writer staat?Wat moet ik doen?

Drive image is een programma om een backup te maken van uw c: partitie(of andere partitie),hier wil dit zeggen een image die alles,dus ook uw xp en alle besturingselementen,zodat u dit als uw pc niet goed meer werkt of als uw pc crasht kunt terugzetten en uw pc weer als nieuw is in 20 minuten tijd.Ik heb dit al uitgevoerd op een 2e partitie op mijn harde schijf(E: partitie) uitgeprobeerd,en ik moet zeggen,het werkt schitterend.Maar nu wil die image als reserve ook nog eens op cd of dvd branden vor als mijn harde schijf het eens moest begeven,dan ben ik niet alles kwijt,maar hier zit ik dan met het probleem die ik eerst heb vermeldt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan