• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Driver gezocht HP Dragonfly G3

Post number 7 has been selected as best answered.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.272
Waarderingsscore
418
Op mijn nieuwe laptop HP Dragonlfy G3 met Windows 11 Pro mis ik een driver van een onbekend apparaat.
Is er iemand die mij kan helpen?

In de bijlage foto's met specificaties.
 

Bijlagen

  • 20220819_230101.jpg
    20220819_230101.jpg
    882,3 KB · Weergaven: 15
  • 20220819_225030.jpg
    20220819_225030.jpg
    874 KB · Weergaven: 14
Heb je al bij HP de automatische driver detectie geprobeerd?
Wil heel vaak helpen
 
Uiteraard heb ik die geprobeerd. Dan krijg je echter alleen een lijst met drivers te zien.
 
Ik heb voor de lol bij de MS update catalogus dat nummer ingevoerd, en kreeg dit:


Als je de linker link klikt krijg je meer info. Het is een 'HP SFU Device', maar dat zegt mij niks.
Edit: ergens werd dat vertaald in: "Seamless Firmware Update Device".

Het zal alleen voor W10 zijn, en dat wordt misschien wachten voor Windows 11 ?
 
Laatst bewerkt:
Dat gevoel krijg ik ook inderdaad.
 
Als het gaat om firmware updates, dan zal er toch ook wel een manier zijn om dat handmatig te doen.

Trouwens, geen idee of dat jouw W11 versie is (Windows 11-versie 21H2 (64-bits)), maar onder die drivers (onder 'Drivers-Inschakelen') staat wel een vertaalde overeenkomst van "Seamless Firmware Update Device", namelijk:

Naadloze firmware-updateservice - 1.0.2.3 Rev.A - 4.3 MB - 1 aug. 2022

 
(onder 'Drivers-Inschakelen') staat wel een vertaalde overeenkomst van "Seamless Firmware Update Device", namelijk:
Sorry,

Maar ik begrijp niet waar je dit ziet.
 
Die link van maestro12, kiezen voor Windows 11-versie 21H2 (64-bits), klikken op 'Indienen', dan krijg je dit:


En 'Alle drivers' uitvouwen.
 
ACPI heeft meestal te maken met accu/energiebeheer, soms helpt het om de accu en de lader domweg uit apparaatbeheer te verwijderen en opnieuw op te starten.
 
De tip van maestro zou wel eens kunnen helpen.
Ik had laatst een foutmelding van PCI-Express Root (wat dit is weet ik niet).
Het is een nieuwe pc met een MSI Z690 moederbord. Na installatie van alle benodigde drivers bleek er iets mis met die ene.
Op de website van MSI drivers niets gevonden maar met alle pogingen ook de foutieve verwijderd en het systeem laten zoeken en het probleem is nog altijd weg.
 
Iedereen dank voor het meedenken. De genoemde driver uit bericht #7 bleek de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan