• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Driverprobleem na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThAdMa

Junior lid
Lid geworden
18 mei 2021
Berichten
78
Waarderingsscore
6
Met windows update heb ik ook in de optionele update de drivers laten updaten.
Hierna kreeg ik onleesbare schermen in Apparaatbeheer, taakbeheer, verkenner enz.
In deze schermen woorden alleen icoontjes afgebeeld.
Ik kan dus niet de displaydriver in apparaatbeheer naar een eerdere versie terugzetten.
Wie kan mij verder helpen?
 
Dus je kunt nu dus helemaal niks met die computer?
Want anders had je eerst kunnen kijken of herstelpunt maken aan staat en als dat het geval is een herstel punt terug kunnen zetten.
 
Je kunt beter de automatische driver update uitzetten en de drivers van de chip bakkers ophalen, die Windows drivers zijn generieke drivers die vaak problemen geven zoals nu.
Indien je Ccleaner gebruikt, probeer de driver updater maar beter is ze gewoon bij die chipset bakkers op te halen.
 
Indien ik niet terug kan naar een vorige versie, dan zal ik het proberen met de suggestie van Lange Pier
 
Ik heb de driver kunnen downloaden en installeren waarna het probleem was opgelost.
Bedankt voor de support.
Deze topic kan hiermee gesloten worden.
 
Fijn dat het is opgelost, ik zal hier een slotje op gooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan