• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

drivers in het algemeen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fahen

Gevestigd lid
Lid geworden
7 sep 2013
Berichten
438
Waarderingsscore
0
?Kort geleden heb ik mijn pc laten testen op updates van de drivers, volgens de scan waren zij sterk verouderd, nu kan ik een lifetime abonnement krijgen voor 40 euro, is het wijs om ?berhaupt zo'n programma op mijn computer los te laten en zo ja, zijn er dan geen gratis programma's die hetzelfde doen.

Is dat een manier om met zeer verouderde drivers te zwaaien, zodat men een abonnement afsluit?

Graag jullie reakties, Fahen
 
Kijk uit met dergelijke programma's waarschijnlijk is het gewoon 40 euro teveel. Gewoon kijken wat er aan hardware in je pc zit, en bij de fabrikanten daarvan zelf drivers zoeken. Als je pc overigens goed werkt, en je ziet geen fouten in apparatenbeheer, dan is er geen enkele noodzaak om drivers te updaten.
 
Het probleem is dat ik de CPU vervangen heb en de laatste schroef wilde niet los, vandaar dat het gehele moederbord met de benodigde kaarten eruit geweest is en opnieuw gemonteerd, de computer draait goed, alleen ik krijg een melding dat ~de AMD/ATI video driver werkt niet naar behoren~, ik kan de update niet vinden, help.

Alvast bedankt voor de moeite.
 
Perfekt geregeld, de AMD drivers verwijderd en opnieuw ge?nstalleerd, de computer draait als een zonnetje.

Hartelij dank voor de hulp, Fahen.

---------- Bericht toegevoegd op 14:52 ---------- Vorige bericht was op 14:50 ----------

Nogmaals webally bijzonder bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan