• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Drivers voor windows 10 HP Deskjet5940

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenami

Vaak hier
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
586
Waarderingsscore
1
Beste helpers.
Mijn printer werkt niet meer weet iemand waar ik de drivers voor Windows 10 kan vinden.
Bedankt op voorhand.
Groetjes Kenami
 
Hier ? (klik hieronder op het lichtblauwe HP)

Daarnaast is natuurlijk ook de vraag : "Waarom zou je de software opnieuw willen installeren" interessant? De printer werkt niet meer en dus is de best wel relevante vraag: "Wat is er gebeurd / wat heb je gedaan waardoor deze niet meer print"? Ik bedoel daarmee een beetje het volgende : Als 'ie gisteren / vor6gie week nog goed functioneerde en opeens niet meer, waarom zou dan, als jij geen 'fratsen' hebben uitgehaald, een nieuwe software installatie nodig zijn?

HP
 
Er zijn al veel printer van HP in omloop waarvoor HP géén drivers meer verstrekt en verwijst naar de in Windows 10/11 in gebouwde drivers te gebruiken. Met name voor printers van voor 2016 word het steeds moeilijker.
 
De HP Deskjet 5940 van kenami is 15 tot 17 jaar oud: HP Deskjet 5940 (A4, USB) kopen? - Prijzen - Tweakers

HP biedt geen Windows 10 driver aan voor die oude printer. Ik heb de link van quandor uit post #2 gebruikt. Er wordt niet maximaal 3 minuten, maar eeuwig gezocht:

64230a2cc6f55-2023-03-28_17_11_59-Downloads_van_software_en_stuurprogramma_s___HP%C2%AE_Klantondersteuning_%E2%80%93_Mozilla_Fi.png


Ik wijzigde het besturingssysteem naar Windows 7, 64 bit, maar dat wordt niet geaccepteerd, want HP levert geen printerdrivers meer voor Windows 7, Windows 8 en 8.1. Die melding kreeg ik kort in beeld:

64230a9b447ab-2023-03-28_17_14_47-Downloads_van_software_en_stuurprogramma_s___HP%C2%AE_Klantondersteuning_%E2%80%93_Mozilla_Fi.png


De oplossing van ShadyAngel blijft over. Die wordt hier beschreven door HP: HP printer instellen (ingebouwd Windows-stuurprogramma) | HP® Klantondersteuning
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan