• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fordfocus

Vaak hier
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
786
Waarderingsscore
1
bestaat er een gratis progje dat je kan kijken of er updates zijn voor je drivers en deze dan download en installeert
 
Ja die zijn er genoeg, maar die kun je beter vermijden.
Want die kunnen drivers installeren die voor problemen kunnen zorgen.
Het beste kun je zelf handmatig drivers bijwerken.
Welke drivers wil jij bijwerken dan?
De meeste drivers kun je via de site van de maker van de computer vinden.
 
ik wou gewoon es kijken of er zin voor mijn pc
 
In apparaatbeheer kun je dat toch ook controleren of er nieuwere stuurprogramma's zijn .
Rechtsklikken op het apparaat en kiezen voor stuurprogramma's bijwerken . Als de stuurprogramma's (drivers) Up to date zijn , zal er een melding verschijnen dat je over de nieuwste versie beschikt en niet moeten bijgewerkt worden .
 
Je kunt natuurlijk ook een programma laten kijken of er verouderde stuurprogramma's zijn en ze dan toch zelf zoeken bij de fabrikanten. Ik gebruik al jaren zonder problemen Driver Booster, gewoon om eens te kijken wat die zegt. Ik heb ook wel eens zonder problemen ge-updated met Driver Booster, maar het hoeft dus niet.

De functie die Apparaatbeheer biedt, vind ik meer dan waardeloos. Of het moet een stuurprogramma zijn dat je zelf al gedownload hebt. Dan werkt het wel.
 
Om welk merk en type computer gaat het?

het gaat over de volgende pc

CPU :
Intel Core i3 4170 @ 3.70GHz 35 °C
Haswell 22nm Technology

MOEDERBORD
MSI H81M-E34 (MS-7817) (SOCKET 0)

AUDIO
Realtek High Definition Audio

GRAPHICS
Graphics
Monitor
Name SyncMaster on Intel HD Graphics 4400
Current Resolution 1680x1050 pixels
Work Resolution 1680x1020 pixels
State Enabled, Primary
Monitor Width 1680
Monitor Height 1050
Monitor BPP 32 bits per pixel
Monitor Frequency 60 Hz
Device \\.\DISPLAY1\Monitor0
Intel HD Graphics 4400
Manufacturer Intel
Model HD Graphics 4400
Device ID 8086-041E
Revision 7
Subvendor MSI (1462)
Current Performance Level Level 0
Current GPU Clock 599 MHz
Driver version 20.19.15.4835
Count of performance levels : 1
Level 1 - "Perf Level 0"
GPU Clock 600 MHz

ben je daar iets mee om te zien of er voor beeldscherm - beeldkaart - cpu en audio update drivers zijn
 
Drivers werken of werken niet en het heeft totaal geen zin om de nieuwste te willen hebben.
Voor een nieuwe videokaart kan het wel eens helpen maar voor de rest, onzin.
 
Voor de Intel processor is dit jaar nog een update uitgekomen, die beveiliging updates bevatten.
https://downloadcenter.intel.com/product/77490/Intel-Core-i3-4170-Processor-3M-Cache-3-70-GHz-

Maar er staat wel het volgende bij.
The driver or software for your Intel® component might have been changed or replaced by the computer manufacturer. We recommend you work with your computer manufacturer before installing our driver so you don’t lose features or customizations.

Voor de rest kan ik weinig met de ze informatie, ik heb liever een merk en type.
 
Als je dat inderdaad echt eens wil controleren, kan je Driver Easy free downloaden en installeren. Die checkt redelijk accuraat of er echt nieuwe drivers (nodig) zijn. Je kan na de check-up maar 1 driver tegelijk bijwerken, maar zo kan je zien wat eventueel bij de fabrikant valt op te halen (zoals hierboven reeds vermeld).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan