• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ds212j usb naar hdmi voor beeld op tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Console

Vaak hier
Lid geworden
23 apr 2012
Berichten
540
Waarderingsscore
1
Hoi allen,

heb een ds212j gekocht en heeft usb aansluiting deze wil ik naar hdmi verloop aansluiten op een hdmi aansluiting op de tv. Krijg ik dan beeld van de synology op de tv en kan ik op die manier een film en of audio bestanden afspelen?

Kan natuurlijk ook goedkoop mediaspeler kopen maar toch een kabel toch goedkoper.
Alvast bedankt!
 
Ook wil ik nu een 4tb wd red kopen en later een 2e hdd ik hoef geen back up belangrijke bestanden heb ik al op veel hdd.
Is het mogelijk in de ds212j 1x4tb wd red en 1x8tb wd red
Of verder uitbreiden naar bijv 1x4tb wd red en 1x12tb wd red? Thanks again!
 
Hoi allen,

heb een ds212j gekocht en heeft usb aansluiting deze wil ik naar hdmi verloop aansluiten op een hdmi aansluiting op de tv. Krijg ik dan beeld van de synology op de tv en kan ik op die manier een film en of audio bestanden afspelen?

Kan natuurlijk ook goedkoop mediaspeler kopen maar toch een kabel toch goedkoper.
Alvast bedankt!
Overigens heb ik een ps3 die functioneert ook als mediaspeler maar toch..
 
Lukt niet en dus koop een raspberry pie of een 4k mediaplayer a 40 euries. Topic closed
 
Ik heb het topic gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan