• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost DTS Audio kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Migats21

Junior lid
Lid geworden
27 nov 2019
Berichten
65
Waarderingsscore
10
Ik heb een schone installatie van Windows uitgevoerd. Een aantal programma's ben ik daarmee kwijtgeraakt en die zou ik dan graag weer willen installeren. Alleen kan ik geen downloadlink voor DTS Audio Control Panel op het internet vinden. Graag deel ik mijn laatste tekstbestand van Speccy voor het installeren.
 
Een tekstbestand is lastig - post een online link!

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
De Windows key opgeven is ook niet handig.......

Zit een Realtec audio codec in en is die DTS is een extraatje.
Driver, werkt de audio control panel vaak niet.
Mod versie.
 
@Abraham54 het tekstbestand was gemaakt voordat ik de schone installatie had uitgevoerd. Ik kan het niet nog een keer uitvoeren. Maar ik kan Speccy wel uitvoeren op mijn huidige installatie zodat je de verschillen ziet.

@Lange Pier Het gaat om een laptop. Het lijkt erop dat de link die jij hebt gestuurd gaat over een computer met 5.1/7.1 surround voor speakers. Mijn bedoeling is mijn koptelefoon van surround sound voorzien inclusief aan te passen stereo voorkeur. DTS control panel zet een kleine echo in het geluid zodat je er ruimte in hoort.
 
Het is een ASUS TUF Gaming FX504 Series laptop. Ik heb er bij de nieuwe installatie een grotere SSD ingedaan van ½TB. De inhoud van de oude schijf staat gebackupt op een dynamische schijf.
 
Het lijkt erop dat het programma kan worden geopend vanuit mijn dynamische schijf. Alleen als ik ergens in het programma op klik, gebeurt er niks
 
Het gaat om een laptop. Het lijkt erop dat de link die jij hebt gestuurd gaat over een computer met 5.1/7.1 surround voor speakers.
En? dat het een notebook was wist ik al, software is gewoon dezelfde en je hebt 7.1 nodig voor een surround headphone.
Staat ook in de store van Microsoft.
 
Hier moet ik voor betalen. Is er geen gratis methode?
 
Is gratis, de download althans, gebruik die eerdere van dat forum.
 
Ik heb al die linkjes geprobeerd maar het werkt allemaal niet. Blijkbaar is de betaalde methode de enige optie.
 
Ga naar de Asus driverdownloadsite en geef daar de juiste versie aan en klaar is keessie, want daar vind jij alles voor je notebook!

Zie bericht #8!
 
Het bleek dat ik op de driverdownloadsite de lijst met drivers kon uitklappen om meer drivers weer te geven. DTS Audio staat helemaal onderaan. Erg stom dat ik dat over het hoofd heb gezien. Probleem is opgelost.
 
Mooi en fijn dat je nu hebt begrepen hoe die softwarepagina werkt.
Ik zal deze discussie op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan