• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dvd Branden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter wimeken
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wimeken

Gast
Beste mensen,
ik heb een dvdfilm opgenomen op mijn harde schijf, de film speelt goed op mijn pc maar ik zou hem op een dvdschijfje willen branden. Ik heb een dvd brander en nero om te branden, hoe moet ik nu te werk gaan om de film op dvd te krijgen? Ik heb al geprobeerd met nero maar ik vind die film nergens op mijn harde schijf
groetjes wimeken

Je moet eerst kijken hoe groot de film is, als ik een originlee film heb en ik wil daar een backup van maken op een dvd, stop ik de dvd in de brander, dan gebruik ik het progje dvd decryptor om de beveiliging en regiocode eraf te halen, hij maakt dan een bestand aan op de pc, waarin de film staat, vervolgens gebruik ik het programma dvd shrink om de film te gaan verkleinen, en daarmee kan ik ook een backup maken op dvd. en klaar is de dvd.

Beste Frankw,
Het probleem is dat ik geen originele dvd heb, ik heb die film gedownload bij kazaa. Ik kan hem wel spelen op mijn pc met w mediaplayer, maar als ik naar dvd schrink ga herkent hij die film niet?
wimeken

Oeps, dit mogen wij verder niet behandelen.

13)
========
Er worden op dit forum geen tips, links programmas, handelingen en diensten aangeboden die in strijd zijn met de Wet of met goede zeden. Dit houdt onder andere in dat er geen zaken en posten worden gestart die duiden op illegaal gedrag. Cracks, warez, keychangers, downloaden van spellen, hacken, manieren om te spammen, cracken en andere zaken zijn niet toegestaan op het forum.

Beste willem 1940,
bedankt voor je reactie, ik heb dat gedownload maar hoe moet het nu verder? want mijn engels in niet zo best. De film die ik wil branden staat in mijn documenten met zo'n pictogram van Windows Mediaplayer voor.
Wat nu verder?
wimeken

Tja, Media Encoder bestaat voorlopig alleen maar in het Engels en alles wat je wilt doen moet afgeleid worden uit wat er in de schermen staat.

Er kan veel meer met dat programma dan waaraan ik in mijn leven waarschijnlijk ooit zal toekomen, eigenlijk gebruik ik het (af en toe) een beetje andersom: ik denk goed na wat ik gedaan wil hebben en zoek daarvoor in het scherm aanknopings-punten.

Om te beginnen, zoals Zodiac aanduidde, moet je vooraf vaststellen: wat is de extensie van het voorhanden bestand en naar wat wil je het omzetten. Zoek dus eerst het bestand op en kijk hoe het heet.
Je instellingen van Verkenner moet je dan bij "beeld" en "map-opties" zo zetten dat ieder bestand getoond wordt en "bekende extensies NIET verbergen" en "details tonen";; dat zit in niet ieder Windows op dezelfde plek, bij XP bijvoorbeeld (voor mij) altijd zoeken op plaatsen waar ik in W98 niet eens kom.

Maar zonder voldoende kennis van het Engels kom je dan niet ver.

Het is zo goed als onmogelijk dat iemand je van een afstand iets uitlegt wat-ie niet zelf echt doet en zonder te weten hoe jouw scherm-instellingen zijn om dingen te kunnen zien/ lezen.

bedankt willem 1940 voor de hulp, ga eens proberen wat verder te geraken met de encoder
groetjes wimeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan