• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

dvd + CD omzetten na mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobbygirl

Bekend gezicht
Lid geworden
20 mei 2016
Berichten
165
Waarderingsscore
8
weet niet of ik het hier mag vragen anders sorry


Bestaat er een programma (lieft Gratis )
dat je van muziek cd’s & van muziek dvd’s
kan zetten na een MP3
 
En dat werkt uitstekend, je kunt ook de kwaliteit van het rippen instellen. Hoe hoger de kwaliteit, hoe groter het .mp3 bestand.
Mocht de Media Player niet geinstalleerd zijn dan is die gratis te downloaden via de Store.
 
Dat valt wel mee als ik het zo zie. Met VLC mediaplayer (gratis) moet dat ook lukken.

 
is er misschien nog een programma die mij en andere mee kunnen helpen
 
dat werkt niet op dvd
 
bedankt ga het uitproberen

zal laten weten of het is gelukt maar klop dat als je moet betalen
 
bedankt ga het uitproberen

zal laten weten of het is gelukt maar klop dat als je moet betalen
Dan moet je even wachten of iemand anders nog een gratis programma kent want betalen is zonde.
 
bedankt in ieder geval
 
Dat was ook VLC inderdaad. ;)
 
Was ook al in een ander topic vermeld.
 
Topic is al iets ouder, maar ik wilde een DVD rippen en herinnerde mij dit topic. Met VLC lukte het maar matig, DVD speler kwam in een loop terecht, ondanks dat het menu uitgeschakeld stond. Vervolgens wat lopen spelen met tracks en hoofdstukken (dus verderop laten starten) maar dit gaf een haperig resultaat en ook moeizaam een volledig resultaat.

Dus verder gezocht. Ik starte mijn oude pc, waarop een dvd ripper platinum stond (die ik ook geactiveerd heb met een givaway lisence.

En warempel, er bleek nog weer zoiets online te staan.

DVD ripper platinum is met een givaway lisence te gebruiken

Scroll op onderstaande website wat naar onder totdat je dit ziet staan, link 1 werkt, download en installeer die versie en registreer met een email adres (b.v. een tijdelijke).


WINX DVD Ripper Platinum - Givaway lisence

2

WinX DVD Ripper Platinum Free License Key


Heb je het geïnstalleerd en geregistreerd. Leg de te rippen DVD in de speler, start het programma.

Klik op Disc, je ziet dan hoe de disc heet. Selecteer bij Output profile "to Music" en hier komt de mogelijkheid om naar MP3 te converteren, is dit gedaan. Dan kun je naast de muzieknoot op het radarwiel klikken om instellingen aan te passen. Kijk ook even naar Options om daar check updates uit te zetten (Vanwege gratis vrije versie niet updaten).


En hierna klik op RUN.

De mp3's worden geschreven. Ze krijgen de naam die de DVD heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan