• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

DVD-station verdwenen uit bios?

Status
Niet open voor verdere reacties.

D@nny

Gevestigd lid
Lid geworden
26 aug 2007
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb volgend probleem:
Ik heb een MSI laptop van het type M673, deze is enkele weken in herstelling geweest ivm een defect moederbord.

Nu is de laptop vrijdag terug geleverd maar vandaag merkte ik dat de dvd-station uit verkenner verdwenen is. Ik heb toen in de BIOS eens gekeken en daar staat ook geen DVD-station terwijl alles op auto staat enz.. verder gaat wel het lampje branden bij het opstarten van de laptop en ook als je een dvd plaatst begint hij geluid te maken enz...

Mijn vraag is nu of er een mogelijk bestaat om zoiets zelf aan te sluiten, ik heb via de onderkant de "systemdoor" eens geopend maar daar zie ik nergens iets los zitten ofzo, ik weet ook niet echt waar ik naar moet zoeken...

Kan verder een lokale pc-boer dit ook zelf herstellen of moet hij dat opsturen naar de fabrikant?
Dit laatste zou ik liever niet meer doen omdat ze het laptopmoerderbord hebben vervangen onder garantie terwijl dit geen garantie meer was en moest ik opnieuw hiermee afkomen dan komen ze daar misschien achter :( :( en dan ben ik hem ook weer enkele weken kwijt....

Hopelijk bestaat er een simpel antwoord hierop.

Groeten,
Danny

Re: DVD-station verdwenen uit bios??

dan is het toch het beste terug te sturen i.v.m inderdaad de garantie.

dan is het toch het beste terug te sturen i.v.m inderdaad de garantie.

Hoi,

Bedankt voor je reactie, het probleem is echter dat er eigenlijk al lang geen garantie meer opzit maar dat ze hem wel gemaakt hebben onder garantie.
Ik ben bang dat als ik hem nu terug stuur dat ze dan hun fout inzien en misschien toch nog de kosten aanrekenen...

Groeten,
Danny

je heb toch ook garantie op de reperatie?

Misschien wel ja, heb trouwens net ontdekt dat de usb net ernaast ook niet werkt. De overige 3 wel dus dat is niet dadelijk een probleem

Groeten,
Danny

ik zou even een navraag doen.

Klinkt als "Oeps... vergeten aan te sluiten"... of "Oeps... kijk mij nou onhandig zijn..."

Zou er zeker mee terug gaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan