• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Dymo Label Writer 450 Duo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je de extra printers wel "gewoon" verwijderen?
 
Kan je de extra printers wel "gewoon" verwijderen?

Nee, helaas niet ze staan in het menu van de dymo software die blijven voorlopig staan, tot Dymo of Microsoft met een update gaat komen die het moet oplossen dus heb ik nog wel wat geduld :sleeping:
:sleeping:
 
Nee, helaas niet ze staan in het menu van de dymo software
Dat lijkt me sterk. Want je kunt normaal alle printers gewoon verwijderen. Zie ook procedure die ik op Piep schreef van Dymo support.

Dymo sofware kun je gewoon verwijderen en printers (en dus ook verborgen printers) zijn allemaal te verwijderen. Dan hou je er maar eentje over.
Er zijn altijd wel methodes om er vanaf te geraken.
 
Kan je ze verwijderen via het apparaten en printers menu? (Open uitvoeren en typ control printers).
 
@Rubensky
dat is nou net het probleem ,via configuratiescherm apparaten en printers, daar staan er maar twee in.
De dubbele staan in het dymo menu bij selecteren welke Dymo men wil gaan gebruiken 2 × dymo 450 duo en 2 ×Dymo Labelmanager Plug n Play D1 daar kan ik niks verwijderen, ook al es getest met Revo Uninstaller Pro daar staat ook maar een Dymo in
 
Vandaag eindelijk een berichtje terug ontvangen van Dymo Klantenservice, mailtje gestuurd op 12 juli dus heeft even geduurd.
Krijg van hun de handleiding die het probleem van de Dymo Labelwriter 450 Duo zal oplossen
men heeft hier lang naar moeten zoeken waar het probleem vandaan kwam.
En wat blijkt, het is inderdaad de Oplossing"Hij werkt weer, kan weer Tape uitprinten zoals vanouds her, dus hier mag eindelijk een slotje op als zijnde OPGELOST 😍
😍
 
Kan je de oplossing hier publiceren of is het vertrouwelijk?
 
@Rubensky is niks vertrouwelijks aan bij deze het lang verwachte antwoord :cool:

Beste



Bedankt om onze Helpdesk te contacteren.
Het spijt me voor het ongemak dat u ondervindt met uw LabelWriter-printer.

Na de meest recente Windowsupdate, faalt het systeem erin de stuurprogramma’s aan het tapegedeelte van uw toestel te koppelen, waardoor deze niet als printer wordt herkend.

Gelieve de onderstaande stappen door te nemen zodat de computer uw toestel correct herkend.
Koppel de printer los van de computer en ook van de stroom.
Zoek via Start naar Services (het icoontje met twee tandwielen) en zoek dan naar PrintSpooler. Daarop klik met de rechtermuisknop en kies voor Opnieuw opstarten.
Klik onderaan in de taakbalk op Start (het Windowslogo) of de zoekfunctie (het vergrootglas). Typ vervolgens op uw toetsenbord Configuratiescherm in. U krijgt een applicatie aangeboden met een rechthoekig blauw logo.
Ga naar Configuratiescherm > Apparaten en Printers (weergeven) en zoek hier de LabelWriter op.
Klik met de rechtermuisknop op uw printer en kies voor verwijder apparaat.
Selecteer nu een bestaande printer.
Vervolgens kunt u boven in het venster op Eigenschappen voor afdrukserver klikken en de stuurprogramma's op het gelijknamige tabblad verwijderen. Zorg ervoor dat u uw rechten verhoogt door te klikken op Stuurprogramma-instellingen wijzigen - de knop met het UAC-schild betekent dat hiervoor verhoogde rechten zijn vereist.
Zoek via Start naar Services (het icoontje met twee tandwielen) en zoek dan naar PrintSpooler. Daarop klik met de rechtermuisknop en kies voor Opnieuw opstarten.
Sluit uw printer opnieuw aan. Deze zal zich opnieuw installeren.


Ik zie uw reactie graag tegemoet. Reageer alstublieft rechtstreeks op dit bericht.



Met vriendelijke groeten,

Jolanta

DYMO-klantenservice
 
Fijn dat je dit bericht hebt gedeeld. Zo hebben anderen met hetzelfde probleem er ook nog wat aan.
 
Ik zie weinig verschil met de procedure die ze voor mij schreven en die ik op Piep gezet heb. Alleen wordt hier dan de printerspooler herstart in plaats van de pc.
Maar bedankt voor het delen, altijd handig om een extra procedure te hebben.

Echter mijn ervaring is dat dit geen definitieve oplossingen zijn.
Er is immers geen nieuwe driver/firmware en bij mij is het ook vaker terug gekomen, dus ben benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan