@Rubensky is niks vertrouwelijks aan bij deze het lang verwachte antwoord
Beste
Bedankt om onze Helpdesk te contacteren.
Het spijt me voor het ongemak dat u ondervindt met uw LabelWriter-printer.
Na de meest recente Windowsupdate, faalt het systeem erin de stuurprogramma’s aan het tapegedeelte van uw toestel te koppelen, waardoor deze niet als printer wordt herkend.
Gelieve de onderstaande stappen door te nemen zodat de computer uw toestel correct herkend.
Koppel de printer los van de computer en ook van de stroom.
Zoek via Start naar Services (het icoontje met twee tandwielen) en zoek dan naar PrintSpooler. Daarop klik met de rechtermuisknop en kies voor Opnieuw opstarten.
Klik onderaan in de taakbalk op Start (het Windowslogo) of de zoekfunctie (het vergrootglas). Typ vervolgens op uw toetsenbord Configuratiescherm in. U krijgt een applicatie aangeboden met een rechthoekig blauw logo.
Ga naar Configuratiescherm > Apparaten en Printers (weergeven) en zoek hier de LabelWriter op.
Klik met de rechtermuisknop op uw printer en kies voor verwijder apparaat.
Selecteer nu een bestaande printer.
Vervolgens kunt u boven in het venster op Eigenschappen voor afdrukserver klikken en de stuurprogramma's op het gelijknamige tabblad verwijderen. Zorg ervoor dat u uw rechten verhoogt door te klikken op Stuurprogramma-instellingen wijzigen - de knop met het UAC-schild betekent dat hiervoor verhoogde rechten zijn vereist.
Zoek via Start naar Services (het icoontje met twee tandwielen) en zoek dan naar PrintSpooler. Daarop klik met de rechtermuisknop en kies voor Opnieuw opstarten.
Sluit uw printer opnieuw aan. Deze zal zich opnieuw installeren.
Ik zie uw reactie graag tegemoet. Reageer alstublieft rechtstreeks op dit bericht.
Met vriendelijke groeten,
Jolanta
DYMO-klantenservice